Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید علی آقازاده در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 1 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، درنطق میان دستور خود، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: نعمت انقلاب اسلامی در قرن معاصر عامل بیداری ملت‌ها به ویژه ملت‌های مسلمان بوده است، آثار این بیداری خیزش‌های مردمی و انقلابی ملت‌ها است و یکی از دستاوردهای مهم این خیزش‌ها ایجاد و توسعه روز افزون جبهه مقاومت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: علی رغم میل منفعت طلبانه نظام سلطه ملت‌های مستضعف و مسلمان با الهام از فرهنگ و آگاهی دینی با محوریت انقلاب اسلامی به حدی از توانمندی دست یافته‌اند که آمریکای جنایتکار و صهیونیسم بین المللی را به شدت عصبانی کرده است، به همین علت با همدستی برخی سران مزدور منطقه به ویژه در منطقه غرب آسیا هر روز به توطئه‌های جدیدی مبادرت می‌ورزند.

وی، ادامه داد: هدف دشمن طبق معمول ایجاد اختلاف بین ملت‌های منطقه و به راه انداختن جنگ‌های مستقیم و یا نیابتی بین آنان است و در نتیجه زمینه کشتار، آوارگی و تخریب زیرساخت‌ها را فراهم می‌کند که نمونه‌های شاخص آنها را در کشورهای منطقه شاهد هستیم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: یکی از اقدامات مذبوحانه و خبیثانه نظام سلطه به سرکردگی آمریکا پیرامون توافق هسته‌ای برجام نافرجام که هزینه‌های سنگینی متوجه دستاوردهای هسته‌ای صلح آمیز کشور ما شد و همچنان ادامه می‌دهد زیادی خواهی ‌استکباری آمریکا است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: علی رغم خروج آمریکا از برجام همچنان در جهت تحت فشار قراردادن جمهوری اسلامی در تلاش است و با فعال کردن به اصطلاح مکانیزم ماشه آخرین تلاش‌های خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کار می‌گیرد که علی رغم مخالفت اکثریت اعضای شورای امنیت و افکار عمومی جهانی همچنان بر اقدام نا مشروع خود در تشدید تحریم‌های اصرار می‌ورزد غافل از اینکه ایران اسلامی هیچگاه زیربار زورگویی هیچ قلدر و گردن کشی نمی‌رود.

آقازاده، تصریح کرد: این روزها منطقه شاهد اتفاقاتی است که شاید برای برخی‌ها تازگی داشته باشد اما این اقدامات نه‌تنها جدید نیست بلکه فقط آشکار شده است، عادی سازی روابط برخی کشورهای عرب منطقه با رژیم صهیونیستی و روح کلی تسلیم طلبی و ذلت بار برخی دیگر آنها با این رژیم منحوس برای بقا و حیات کوتاه عمر خود یادآور قراردادهای ننگین گذشته‌ای همچون کمپ دیوید و معامله قرن است که با نقش آفرینی آمریکا و برخی از کشورهای مزدور منطقه به جهان اسلام تحمیل شد و دستان خون آلود رژیم صهیونیستی را در اشغال بیشتر سرزمین فلسطین، سرکوب و کشتار این ملت باز گذاشت.

وی، اضافه کرد: ملت‌های مسلمان منطقه عاملان خیانت‌ها را فراموش نکرده‌اند، نمایندگان ملت در مجلس انقلابی یازدهم با علم به انتظار به حق مردم برای بهبود شرایط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی گام در مسیری گذاشته تا به صورت جدی و فعال با انجام درست وظیفه قانون‌گذاری نظارت؛ ایران اسلامی را در مسیر پیشرفت بیش از گذشته قرار داده تا اعتماد مردم را به مجلس شورای اسلامی افزایش دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس از یک سو تاکید بر انجام مسئولیت ذاتی و از سوی دیگر با حجم وسیعی از توطئه‌ها، تحریم‌ها و خباثت‌های دشمنان خارجی و نیز با اوج ناکارآمدی، دنیا طلبی و نفوذ عوامل بیگانه در حوزه‌های مختلف کشور و در نتیجه فساد افسار گسیخته مواجه است.

آقازاده، ادامه داد: قطعا از اولویت‌های مجلس امید و انتظار فرهنگ، معیشت، اقتصاد، مسکن و اشتغال جوانان، مبارزه با فساد و رانت‌خواری است ضمن اینکه اهتمام جدی نسبت به کاهش تورم و گرانی‌های آذر دهنده دارد.

وی، افزود: دولت‌مردان بودند که وعده حل تمامی مشکلات اقتصادی را در صد روز داده بودند البته همراه با امید بستن به خارج، ظرفیت‌های داخل کشور نادیده گرفته و و عمل جهادی ملت ایران را لقلقه زبان کردند، درحالی که تفکر و عمل جهادی به دفعات در تاریخ انقلاب ما چه در 8 سال دفاع مقدس و چه در بحران‌ها و حوادث طبیعی و چه در بیماری ویروس کرونا، الگوی عمل جهادی را به اثبات رسانده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: به نمایندگی از مردمی سخن می‌گویم که سابقه تاریخی آنها با مجاهدت و فداکاری عجین شده است، مردم گیلان با تقدیم 8 هزار شهید و هزاران مجروح در 8 سال دفاع مقدس و پشتیبانی موثر از کلیه رزمندگان در تمامی جبهه‌ها برگ زرینی از حضور تاریخی خود را در عرصه‌های انقلابی به اثبات رسانده است.

وی، تصریح کرد: مردمی با سبقه استقبال، همراهی و همرزمی با خاندان پیامبر(ص) و تشکیل حکومت علویان در گیلان و پس از آن با تداوم خیزش‌های و مبارزات جنبش ضد استعماری به رهبری روحانی مبارز و انقلابی میرزا کوچک جنگی مبارزان انقلابی را به خود دیده است.

آقازاده عنوان کرد: استان گیلان به دلیل شرایط اقلیمی بسیار مناسب از قطب‌های کشاورزی و گردشگری کشور محسوب می‌شود. دریا، جلگه، جنگل، کوه و مرتع فرصت منحصر به فردی برای کشاورزی و گردشگری فراهم کرده اما متاسفانه در هر دو حوزه کشاورزی و گردشگری به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها به خوبی عمل نشده.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: در حوزه کشاورزی ناقص بودن طرح تجهیز، افزایش قیمت نهاده‎‌های کشاورزی، ضعف بیمه، عدم توجه به صنایع تبدیلی و بازرگانی محصولات و بی‌توجهی به سازماندهی بازار، واردات بی‌رویه و بی‌موقع، ورود رانت‌خواران و دلالان مزاحم علی رغم تولید 35 درصد برنج کشور شاهد غیراقتصادی بودن کشاورزی، رها سازی اراضی، ارزان بودن اراضی، فروش زمین زراعی ، ویلا سازی و عدم احساس مسئولیت مسئولان هستیم.

آقازاده، گفت: در حوزه گردشگری وضعیت بهتر از کشاورزی نیست، مشکلات زیست محیطی از جمله وضعیت رودخانه‌های گیلان به ویژه دو رودخانه شهر رشت، تالاب‌ها و پسماندهای استان به خصوص پسماند مرکز استان، سراوان و سایر محیط‌های طبیعی و سرعت در روند تخریب آنها مایه نگرانی عمومی است که البته مسئولین استانی و کشوری تنها نظاره‌گر صحنه هستند.

این نماینده مردم در مجلس، خاطرنشان کرد: صنعت استان با وجود زیرساخت‌های قابل قبول با قابلیت اشتغالزایی مناسب دارای ضعف مدیریتی است، درمان در استان گیلان دارای مشکلات ساختاری و کمبود است./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این دیدار مهم‌ترین مسائل فلسطین و غزه مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

آقای قالیباف ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه،  خواستار برخورد جدی مجامع بین‌الملی با این جنایات و همچنین کمک دولت‌های اسلامی و مسلمانان در مردم غزه شد.

آقای هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس هم با تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و غزه، مقاومت را تنها راه رهایی فلسطین از شر صهیونیست‌ها دانست.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟|حسین سرآبادانی
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • وظیفه مجلس برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» چیست؟
  • اعتمادسازی میان مردم و دولت باید بیش از پیش شود
  • مردمی‌سازی در عرصه اقتصاد مشکلات را حل می‌کند
  • شخم ۴۵ درصد از شالیزار‌های گیلان