Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@17:03:28 GMT

سقوط1فروند جنگنده سوخو-30روسیه

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۵۳۹۷

دفتر مطبوعاتی حوزه نظامی غرب روسیه از سقوط یک فروند جنگنده سوخو-۳۰ در این کشور خبر داد. ناطقان: به نقل از شینهوا، دفتر مطبوعاتی حوزه نظامی غرب روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک فروند جنگنده سوخو -۳۰ حین انجام پرواز معمول آموزشی در استان «توِر» سقوط کرد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، ۲ خدمه هواپیما با چتر نجات بیرون پریده، خود را نجات دادند و ارتباط با آنها نیز برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش شینهوا، این جنگنده در یک منطقه جنگلی سقوط کرده است.

هیأتی متشکل از کمیسیون وزارت دفاع روسیه برای تحقیقات عازم محل سقوط هواپیما شده است. منبع: مهر برچسب ها: سقوط ، جنگنده سوخو ، روسیه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سقوط جنگنده سوخو روسیه جنگنده سوخو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ۲ بالگرد نظامی ژاپن

آفتاب‌‌نیوز :

مینورو کیهارا وزیر دفاع ژاپن در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این ۲ بالگرد در آب‌های حدود ۲۷۰ کیلومتری شرق جزیره توریشیما در مجمع الجزایر ایزو و حین رزمایش شبانه در این منطقه سقوط کردند و به نظر می‌رسد با یکدیگر برخورد کرده باشند. جزایر ایزو در جنوب توکیو قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری کیودونیوز، این سقوط بر مجموعه سوانح مرگبار هواگرد‌های نیرو‌های دفاع شخصی ژاپن (SDF) در سال‌های اخیر افزوده و نگرانی عمومی را نسبت به ایمنی پرواز آن‌ها با وجود تلاش‌های دولت برای بالا بردن بسیار زیاد بودجه دفاعی بیشتر کرده است.

مینورو کیهارا ضمن اذعان به تکرر وقوع سوانح نیروی دفاع از خود ژاپن گفت: ما آموزش‌هایی برای اطمینان حاصل کردن از این‌که درس‌های حوادث گذشته فراموش نمی‌شوند، ارائه کردیم، اما این حادثه رخ داد و مایه تاسف است.

بالگرد‌های SH-۶۰ K که هر کدام حامل چهار خدمه بودند، به ترتیب در ساعات ۲۲:۳۸ و ۲۳:۰۴ به وقت محلی ارتباط خود را از دست دادند.

مینهورو کیهارا گفت احتمالا سیگنال اضطراری این ۲ بالگرد همزمان ارسال شده است.

وی افزود که ۲ دستگاه ضبط مکالمات پرواز «در مکانی بسیار نزدیک به هم» پیدا شده و اکنون تحت بررسی هستند.

به گفته دریادار ریو ساکای، رئیس ستاد MSDF، این ستاد تمامی رزمایش‌های بالگرد‌های SH-۶۰ K ساخت شرکت «صنایع سنگین میتسوبیشی» را پس از این حادثه متوقف کرد و برای بررسی آن کمیته‌ای تشکیل داد.

ریو ساکای در نشستی مطبوعاتی گفت که این ۲ بالگرد پس از برخاستن از ناوشکن‌های جداگانه‌ای که در نزدیکی محل حادثه مستقر شده بودند در حال رزمایش شناسایی و حمله به زیردریایی بودند.

وی با اشاره به این‌که هیچ گونه اختلالی در تجهیزات این دو بالگرد گزارش نشده است، گفت: عمق آب در نزدیکی محل سقوط حدود ۵ کیلومتر و ۵۰۰ متر است.

مینهورو کیهارا گفت علت این حادثه هنوز مشخص نیست، اما وزارت دفاع ژاپن تمام تلاش خود را برای جستجو و نجات مفقودان انجام خواهد داد.

حوادث مرگبار اخیر هواگرد‌های نیروی دفاع از خود ژاپن شامل سقوط یک بالگرد UH-۶۰ JA به دریا در استان اوکیناوا در آوریل ۲۰۲۳ (فروردین – اردیبهشت ۱۴۰۲) است که منجر به کشته شدن ۱۰ سرنشین آن شد.

ژانویه ۲۰۲۲، یک جت جنگنده F-۱۵ نیروی دفاع از خود هوایی ژاپن در نزدیکی استان ایشیکاوا در دریای ژاپن سقوط کرد و ۲ خلبان آن کشته شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • عملیات ساخت جنگنده‌های فوق پیشرفته سوخو ۵۷ در روسیه (فیلم)
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین/ سامانه پدافندی S-۴۰۰ روسیه در کریمه چگونه منهدم شد؟ +عکس و فیلم
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی ژاپن
  • تصاویری از لحظه هدف قرار گرفتن جنگنده اوکراینی در باند فرودگاه | ویدئو
  • سقوط ۲ فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن/ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند
  • مشخصات سوخو-۲۴ جنگنده ضربتی مافوق صوت نسل سوم + تصاویر