Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر عاطفه اسفندیاری روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد:  ارزش ریالی ۲ دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) بالغ بر ۶ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: با کمک خیر نیکوکار مهندس حاجی شفیعی مدیرعامل شرکت فن‌آوری موج خاور به واسطه پیگیری‌های دکتر اله کرم اخلاقی رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر ۲ دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) به این مرکز اهداشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونتیلاتور دستگاهی است که کار تنفس را برای بیمارانی که به‌طور موقت یا دائم دچار مشکلات تنفسی هستند انجام می‌دهد.



 

برچسب‌ها بوشهر دانشگاه های علوم پزشکی تجهیزات پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه های علوم پزشکی تجهیزات پزشکی بوشهر دانشگاه های علوم پزشکی تجهیزات پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس تا پایان هفته مواج و متلاطم است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، با خروج سامانه بارشی از استان و شمالی شدن جریانات جوی، تا پایان هفته جوی به‌نسبت پایدار بر استان حاکم است و غبار محلی و در برخی ساعت‌ها وزش باد از پدیده‌های مورد انتظار در این مدت است.

زهرا راستگو افزود: با تداوم وزش باد‌های شمالی روی دریا، سواحل و فراساحل استان تا پایان هفته به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد را شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا در سواحل شمالی ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

معاون هواشناسی بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۱۲۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر و فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و در سواحل مرکزی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۴۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۴۵، جزر دوم ساعت ۱۶:۲۰ و مد دوم ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جوان عشایر دشتستانی ناجی چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی به چهار بیمار
  • زندگی‌بخشی جوان دشتستانی با چهار بیمار
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • ارتفاع ۲.۵ متری موج خلیج فارس در سواحل استان بوشهر
  • سواحل جنوبی استان بوشهر میزبان گردشگران نوروزی + تصویر
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • خلیج فارس تا پایان هفته مواج و متلاطم است