Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@21:01:47 GMT

آخرین آمار مبتلایان کرونا در مازندران در یکم مهر

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۵۷۳۳

آخرین آمار مبتلایان کرونا در مازندران در یکم مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران آخرین آمار و اطلاعات شیوع بیماری در مازندران را تشریح کرد.

سید عباس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار مبتلایان کرونا در مازندران در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز – سه‌شنبه یکم مهرماه- اظهار کرد: طی این مدت زمان ۷۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تست‌های تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آخرین آمار بیماران بهبودیافته از کرونا در مازندران تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌های سطح استان مازندران مرخص شدند و تکمیل روند بیماری این افراد در منزل ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: هم اکنون ۳۸۶ بیمار مشکوک به کرونا با علائم تنفسی کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی سطح استان مازندران بستری هستند.

وی ادامه داد: از تعداد کل موارد فعلی بستری در بیمارستان‌های مازندران ۱۱۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش ایمنا، طبق آخرین آمار و اطلاعات اعلامی از سوی وزارت بهداشت استان مازندران در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد.

کد خبر 445784

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سیدعباس موسوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران پیشگیری از کرونا ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آخرین آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگر در نشست معاونان فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های استان در دانشگاه مازندران افزود: در تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران، همه اسناد بالادستی و قوانین مربوطه مطالعه و فرهنگ بومی محلی نیز دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به پنج کلان مسئله رسیدیم، عنوان کرد: روند تدوین نقشه مهندسی فرهنگی در استان به این صورت است که در ابتدا پنج اولویت فرهنگی استان مشخص می‌شود و در مرحله بعد برنامه‌های عملیاتی در یک دوره پنج ساله برای رفع نظام مسائل فرهنگی پیشنهاد می‌شود.

مرتضی علویان معاون فرهنگی دانشگاه مازندران گفت: معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته جاری نشست‌هایی با دانشجویان و صاحبنظران و اساتید دانشگاه خود برای تدوین سند جامع فرهنگی استان برگزار کنند و نتیجه نظرات را به دانشگاه مازندران انتقال دهند.

دیگر خبرها

  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • فوت ۹۱ نفر در اثر سوءمصرف مواد مخدر
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور