Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحد یوزباشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۲۱۲ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی تشکیل و یک هزار و ۱۹۱ پرونده مختومه شده است، افزود: هم اکنون ۱۰۰ پرونده نیز در حال رسیدگی است.

وی اظهار داشت: در این مدت در حوزه کالا و خدمات نیز ۶ هزار و ۸۶۱ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان وارد و برای ۶ هزار و ۶۸۷ پرونده رأی محکومیت به ارزش بیش از ۵۴۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال صادر شده و این تعداد پرونده مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هم اکنون کار رسیدگی به ۲۵۴ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در حال انجام است، گفت: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در نیمه نخست امسال ۳۷۴ پرونده تخلف در استان تشکیل شده است.

یوزباشی، ادامه داد: شعبه‌های ویژه رسیدگی به تخلفات این حوزه به ۳۶۹ پرونده تخلف رسیدگی و پس از صدور رأی محکومیت به ارزش بیش از ۹ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال، آنها را مختومه کردند.

وی یادآوری کرد: هم اکنون کار رسیدگی به ۶ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در شعبه‌های ویژه تعزیرات حکومتی در جریان است.

کد خبر 5030606

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق کالا ارز تعزیرات حکومتی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه توهین به پیامبر گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعزیرات حکومتی پرونده تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین نجف زاده گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفا نکردن به تعهدات ارزی به میزان ۷۶ هزار و ۲۳۴ یورو به ارزش ۳۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و شرکت را علاوه بر محرومیت از یکسال فعالیت بازرگانی به پرداخت ۶۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزران تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت بانک تجارت و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت
  • جبران خسارت ۳۴۰ میلیون ریالی شاکی پرونده خدمات آسانسوردر ارومیه
  • محکومیت قاچاقچیان کالا، دام و زغال در خوزستان
  • جریمه قاچاقچیان کالا‌های خارجی در جلفا
  • جریمه ۲۳۸ میلیون تومانی ماهی فروش متخلف در زنجان
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر