Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان در بخش کانو و کایاک مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره شهید سرافراز جمشید موسی‌زاده به میزبانی هیات قایقرانی استان البرز در رودخانه کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایقرانان استان‌های چهارمحال و بختیاری، البرز، فارس، گیلان، تهران، اردبیل، کردستان، خوزستان، مازندران و اصفهان در این رقابت‌ها شرکت کردند.

رقابت‌ها در بخش کایاک‌اسلالوم و کانواسلالوم در دو راند برگزار شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

در مراسم توزیع مدال این رقابت‌ها که با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و دیگر مسئولان ورزش استان برگزار شد، از خانواده شهید سرافراز جمشید موسی‌زاده با حضور برادر شهید تقدیر به عمل آمد.
در پایان رقابت‌ها در ماده کانواسلالوم محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری، مهدی کریمی از گیلان و حسین حاتمی از البرز مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند. در ماده کایاک‌اسلالوم نیز ماهان ادریسی از مازندران اول، مرصاد واحدی از تهران دوم و محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری سوم شدند.

در رده‌بندی تیمی چهارمحال و بختیاری با ٢١ امتیاز قهرمان شد، تهران با ١٨ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و البرز با ١٧ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی قاطع در دیداری معوقه در شرف کسب عنوان قهرمانی لیگ یک فرانسه قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای معوقه هفته بیست‌و‌نهم لوشامپیونه فرانسه، چهارشنبه شب از ساعت 20:30 به وقت تهران، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میهمان تیم لوریان بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

عثمان دمبله دو بار در دقایق 19 و 60 و کیلیان امباپه نیز دو بار در دقایق 22 و 90 گل‌های میهمان پاریسی‌ را به ثمر رساندند و تنها گل تیم حریف هم در دقیقه 73 توسط بامبا با پاسی از بنجامین مندی ستاره سابق منچسترسیتی رقم خورد.

با این نتیجه PSG، بیستمین پیروزی در سی‌امین بازی خود در این فصل لیگ یک فرانسه را کسب کرد و اکنون در آستانه کسب قهرمانی قرار گرفته است. در واقع در صورت ناکامی موناکو در کسب پیروزی خانگی از لیل - دیداری که از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز شده است - قهرمانی پاریسی‌ها مسجل خواهد شد.

پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید

 

در جدول رده‌بندی پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 56 امتیاز در رده دوم قرار دارد و لیل با 52 امتیاز سوم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد