Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفرات برتر مسابقات قایقرانی اسلالوم آقایان قهرمانی کشور در بخش کانو و کایاک مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره شهید سرافراز جمشید موسی‌زاده به میزبانی هیئت قایقرانی استان البرز در رودخانه کرج برگزار شد و قایقرانان استان‌های چهارمحال و بختیاری، البرز، فارس، گیلان، تهران، اردبیل، کردستان، خوزستان، مازندران و اصفهان در این رقابت‌ها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌ها در بخش کایاک‌اسلالوم و کانواسلالوم در دو دور برگزار شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

در پایان رقابت‌ها در ماده کانواسلالوم محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری، مهدی کریمی از گیلان و حسین حاتمی از البرز مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در ماده کایاک‌اسلالوم نیز ماهان ادریسی از مازندران اول، مرصاد واحدی از تهران دوم و محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری سوم شدند.

در رده‌بندی تیمی چهارمحال و بختیاری با ٢١ امتیاز قهرمان شد، تهران با ١٨ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و البرز با ١٧ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در مراسم توزیع مدال این رقابت‌ها که با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و دیگر مسئولان ورزش استان برگزار شد، از خانواده شهید سرافراز جمشید موسی‌زاده با حضور برادر شهید تقدیر به عمل آمد.

سهرابیان: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور وارد اردوی تیم‌های ملی قایقرانی می‌شوند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی چهارمحال و بختیاری رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت

به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، نرگس قائد امینی، گلاره باقری، مهشید حسینی، مهرنوش راستی و اکرم فرهادی ورزشکاران استان با مربیگری الهه شوفری به اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی دعوت شدند.

بیشتر بخوانید

کسب امتیاز ورود به مسابقات جهانی

همچنین امیر محمد شریفی، محمد امیری و محمد احمدی با مربیگری داود باقری ترکیب تیم آقایان در این اردو است.

اردوی آمادگی تیم ملی او اسپرت تا ۳۱ فروردین ماه برای آمادگی تیم ملی به مسابقات ۲۰۲۴ برزیل به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • دعوت ورزشکاران چهارمحالی به اردوی تیم ملی او اسپرت
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • داوران چهارمحالی رقابت‌های کشوری کوراش را سوت می‌زنند
  • قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش
  • خبر‌های ورزشی ۲۶ فروردین چهارمحال و بختیاری