Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه "علی عزیز خانی" رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران گفت: ۲۷ دی ماه شکایتی مبنی بر سرقت خانه و دستبرد اموال و اثاثیه منزل به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال به کلانتری ۱۶۱ ابوذر اعلام می‌شود که با حضور شاکی در کلانتری پرونده‌ای با همین موضوع تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسایی سارق میلیاردی یک خانه

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران افزود: با وصول پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی بلافاصله کلیه اقدامات اولیه توسط کارآگاهان با جدیت تمام انجام و ضمن تحقیقات میدانی از محل وقوع جرم سارق به هویت سجاد شناسایی و مشخص شد وی از مجرمان سابقه دار و دارای چندین فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با شناسایی هویت سارق کارآگاهان در ادامه رسیدگی به پرونده متوجه می‌شوند سجاد توسط پایگاه هفتم پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شده است که با هماهنگی مقام قضائی متهم ۱۰ شهریور از زندان تحویل و برای نجام تحقیقات در اختیار این یگان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

درگیری‌ خانوادگی‌ به‌ کشف‌ اموال‌ سرقتی‌ انجامید

فروش وسایل سرقتی به نیما

وی ابراز داشت: سجاد در بازجویی به سرقت از مال باخته اعتراف و اظهار کرد: به تنهایی در خیابان‌های شهر پرسه می‌زدم و پس از شناسایی ساختمان‌های خالی از سکنه پس از تخریب قفل در ورودی و با کمک خودرو‌های باری و کرایه‌ای اموال را سرقت می‌کردم و اموال را به شخصی به نام نیما در جنوب تهران فروخته ام و علاوه بر سرقت موصوف ۳ فقره سرقت مشابه دیگر نیز انجام داده ام و از مجموع سرقت‌ها حدود ۱۰ میلیارد ریال بدست آوردم.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی، مالخر اموال سرقتی شناسایی و ۱۱ شهریورماه با هماهنگی‌های قضائی وی در مخفیگاهش دستگیر می‌گردد و ضمن قبول بزه انتسابی اعلام داشت برخی از اموال را در انباری مغازه ام مخفی کرده ام که با کشف اموال هر دو متهم به دادسرا معرفی و متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

به گفته سرهنگ عزیز خانی تلاش کارآگاهان برای شناسایی سایر مال باختگان همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت خانه اخبار حوادث سرقت خانه سرقت میلیاردی پایگاه هشتم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین ترکیان در این خصوص بیان کرد: در پی وصول تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر قتل خانمی ۴۳ ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: شوهری که زن خود را به دلیل درخواست طلاق به قتل رساند

وی افزود: در این رابطه بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرائم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم ۴۳ ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کاراگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. بنابراین با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب ماموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار کرد و گفت چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم با او دچار اختلافاتی شده بودم که وی را باغ آورده و پس از مشاجره که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

سرهنگ ترکیان خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227454 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند