Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@06:34:01 GMT

رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت شد + سوابق

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۵۹۶۲

رزم حسینی وزیر پیشنهادی صمت شد + سوابق

به گزارش جماران؛ به نقل از ایران آنلاین، ​حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: «رئیس جمهور پس از بررسی‌های وسیع و دقیق در نهایت رزم حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.»

به گزارش جماران؛ از جمله سوابق اجرایی علی رضا رزم حسینی، قائم‌مقام فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان (حاج قاسم سلیمانی) وی جانشین عملیات قرارگاه خاتم‌الانبیاء، ریاست ستاد فرماندهی سپاه هشتم صاحب الزمان (عج) در دوران جنگ، مدیرعاملی مجتمع صنعتی و شرکت ماشین آلات راه‌سازی، عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان، مشاور بازرگانی بنیاد مستضعفان، مدیر عامل شرکت‌های تکنوپروم، کاترپیلار تکنوپروم، جنرال تریدینگ، رئیس انجمن تولید کنندگان و واردکنندگان ماشین آلات ساختمانی و معدنی کشور و استانداری کرمان بوده است و اکنون استاندار خراسان رضوی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عملیات خیبر جانباز و نشان فتح از سوی مقام معظم رهبری دریافت کرد.

 

اخبار مرتبط توضیحات سخنگوی دولت در مورد گزینه رییس جمهور برای وزارت صمت، طرح عرضه اوراق سلف نفتی و عهدنامه مودت ایران و آمریکا ماموریت روحانی به وزارت صمت برای بازگرداندن آرامش به بازار خودرو صمت بدون وزیر به کدام سمت می‌رود؟ / ساماندهی قیمت خودرو با وزارتخانه‌ای که وزیر ندارد انتقادات غفوری فرد از مجلس به دلیل تایید بذرپاش و رد وزیر صمت توضیحات امیری در مورد تعیین سرپرست وزارت صمت با استجازه از رهبری گزینه پیشنهادی وزارت صمت هنوز مشخص نشده است جعفر سرقینی سرپرست وزارت صمت شد + سوابق

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا حسینعلی امیری علیرضا رزم حسینی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۵۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات ترکمنستان دقایقی پیش تهران را به مقصد عشق‌آباد ترک کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به منظور دیدار و گفت‌وگو با مقامات عالی‌رتبه ترکمنستان تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.

گفت‌وگو در خصوص مسایل مورد علاقه دوجانبه به خصوص مسایل اقتصادی و تجاری، ترانزیت، انرژی و مبارزه با تروریسم از مهم‌ترین موضوعات مورد رایزنی در جریان این سفر خواهد بود.

در این سفر کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، دمیرچی‌لو مدیرکل اوراسیا و علیرضا محمودی مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه امیرعبداللهیان را همراهی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، ایران و ترکمنستان در جریان سفر سال گذشته قربانقلی بردی محمداف رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان و رئیسی جمهور سابق این کشور به تهران ۵ سند همکاری در زمینه‌های ترانزیت، برق، گاز، تجارت و سرمایه‌گذاری بین دو کشور امضا کردند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیس جمهور ترکمنستان درباره فعالیت اقتصادی شرکت های ایرانی | جزئیات دیدارهای امیرعبداللهیان با ۳مقام عالیرتبه کشور همسایه
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «دی ماه» سال گذشته
  • زلنسکی خواستار انتقال سریع کمک‌ها به اوکراین شد
  • زلنسکی خواستار انتقال سریع کمک‌های آمریکا و غرب به اوکراین شد
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • امیرعبداللهیان عازم عشق‌آباد شد
  • ضرورت اعلام نیاز‌های واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • ضرورت اعلام نیازهای واقعی وزارت بهداشت به خیرین
  • سفر معاون اول رئیس جمهور به مازندران