Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس تصمیمات ستاد ملی اربعین حسینی هرگونه اعزام زائر، اعزام موکب داران و اعزام هیاتی به مناسبت اربعین حسینی به کشور عراق ممنوع اعلام شده است.

"حسین کلانتری" در ستاد اربعین حسینی استان، افزود: هیچگونه ثبت نامی برای مشتاقان، زائرین و موکب داران اربعین حسینی به کشور عراق انجام نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: دولت عراق نیز همه مرزها را بسته و از ورود زائر به مرزها قطعا جلوگیری می شود. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: براساس اطلاعیه ستاد ملی اربعین حسینی، هرگونه راهپیمایی به مناسبت اربعین حسینی در شهرهای کشور نیز ممنوع اعلام شده است.
کلانتری ادامه داد: براساس تصمیم ستاد ملی اربعین حسینی مراسمات اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش به صورت محرم و عاشورا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: چون مراسمات محرم، تاسوعا و عاشورای حسینی امسال به خوبی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، تجربه و الگویی برای انجام مراسمات اربعین حسینی باشد. 
به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد این تصمیمات به منظور شرایط بیماری کووید-۱۹ و جلوگیری از شیوع کرونا اعلام شده است.
کلانتری تاکید کرد: ستاد استانی اربعین حسینی و کمیته های تابعه موظفند براساس تصمیمات و اطلاعیه ستاد مرکزی کشور عمل کنند.
به گزارش ایسنا به تقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، وی به موضوع نذورات اشاره کرد و افزود: نذورات نیز براساس رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در قالب بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شوند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زائران اربعین حسینی استاندار کهگیلویه و بویراحمد كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان جبلی رییس صدا وسیما در حکمی جواد شیخ اکبری را به سمت مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب کرد.

وی در حکم خود آورده است:

«باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای جواد شیخ اکبری

نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان منصوب می‌کنم.

سیاستگذاری جامع در امور حج و زیارت سازمان و انجام هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مربوطه و نهادها و دستگاه‌های مسؤول و سازمان حج و زیارت و توجه ویژه‌ به ظرفیت‌های راهپیمایی عظیم اربعین و جریان‌سازی رسانه‌ای و هم‌افزایی ظرفیت‌های سازمانی از مهمترین وظایف این ماموریت است.

از خداوند متعال موفقیت روزافزون شما را در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت دارم.

از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی مقدم در طول دوره تصدی مسئولیت ستاد حج و زیارت سازمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.»

کد خبر 6086090 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد