Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دانش‌آموزان مدارس شهرستان ورامین روز سه‌شنبه با حضور در دبستان دخترانه علوی، هدایای خود را در قالب کمک‌های نقدی و هدایایی نظیر کیف، کفش و لباس به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.
رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر ۷۰۰ دانش آموز از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام(ره) ورامین برخوردارند و در مناسبت های مختلف به ویژه در ایام بازگشایی مدارس، از خدمات مادی و معنوی این نهاد برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمان آقایی رنجبر افزود: تمامی کمک های جمع آوری شده امروز با کمک هایی که از محل اهداء خیرین جذب شده، در کمترین زمان به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) تقدیم می شود.
وی تصریح کرد: علاوه کمک خیرین و دانش‌آموزان، ۴۱۰  بسته تحصیلی به ارزش ۸۶۱ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال بین دانش‌آموزان نیازمند و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد تا بخشی از نیاز دانش‌آموزان در دسترسی به لوازم التحریر تأمین شود.
رنجبر گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ خانواده نیازمند، تحت پوشش خدمات کمیته امداد حضرت امام (ره) ورامین قرار دارند.
بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ورامین مشغول به تحصیل می‌باشند.
 

برچسب‌ها ورامین کمیته امداد امام خمینی (ره) وزارت آموزش و پرورش جشن عاطفه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورامین کمیته امداد امام خمینی ره وزارت آموزش و پرورش جشن عاطفه ها ورامین کمیته امداد امام خمینی ره وزارت آموزش و پرورش جشن عاطفه ها اخبار کنکور کمیته امداد حضرت امام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، جشنواره‌ای از توانمندی‌های هنری دانش آموزان دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام در قالب نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام برپا شد.

 در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ اثر هنری دانش آموزان این دبستان شامل نقاشی روی کاغذ و سنگ، کاردستی‌های حجمی (ماکت خانه، منظره)، زیبا نویسی، نجوم و دست سازه‌های علوم به نمایش گذاشته شد.

 این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان به مدت دو روز در محل دبستان پسرانه حضرت امام حسین علیه السلام دایر می‌باشد.

دیگر خبرها

  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد