Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب هرمزگان گفت: فرهنگ مقاومت و ایثار باید در درون دانش‌آموزان نهادینه گردد تا آنان خود را به ارزش های انقلابی بیش از پیش نزدیک تر کنند، آنها باید بدانند برای نگه داشتن آنچه که داشتیم چه خون هایی را داده ایم و چه بهای سنگینی را پرداخت کرده ایم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ اگرچه امسال مدارس از ۱۵ روز قبل از ماه مهر آغاز شد اما هفته دفاع مقدس بهانه ای شد تا این ماه مهربانی بر جای خود برقرار باشد مهر یعنی مهربانی، عطوفت، لطف و محبت و هر دانش آموزی نیاز دارد تا این صفات را در وجود خود بپرورش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا اگرچه تهدید است اما مردم آن را به یک فرصت تبدیل کرده اند اگرچه حضور دانش آموزان در مدارس از نظر تعداد کم شده است اما درک و معرفت آنها نسبت به هم نوع خود همچنان برقرار است، آنها یادشان نمی رود که چه افرادی این انقلاب اسلامی را نگه داشتند و چه خون هایی در راه آن داده اند.

نواختن زنگ مقاومت و ایثار یعنی یاد باد آن روزگاران، یاد باد یعنی شما رفتید تا ما بمانیم یعنی دانش آموزان مدارس سراسر ایران از شهر تا روستا راه شما را ادامه خواهند داد و نمی گذارند که یک وجب از خاک آن را بیگانه با خود ببرد.

در همین رابطه و تقارن هفته دفاع مقدس با شروع مدارس و در حاشیه افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس حوزه دانش‌آموزی، سرهنگ طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب زنگ مقاومت و ایثار را در دبیرستان دخترانه ام‌سلمه (س) این شهرستان به صدا در آورد و با اشاره به بزرگداشت چهلمین سالروز گرامیداشت دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یک عمل راهبردی است که نقش پر رنگ شهید سلیمانی از خاطره ها فراموش نخواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه میناب افزود: سردار سلیمانی عاشق خدا بود که ایمان و فداکاری اش در برابر خدا مثال زدنی است، او نهد تنها الگویی برای بزرگان و نظامیان بلکه یک اسطورهه برای تمامی دانش آموزان و نوجوانان بود.

احمدی نیا ادامه داد: فرهنگ مقاومت و ایثار باید در درون دانش‌آموزان نهادینه گردد تا آنان خود را به ارزش های انقلابی بیش از پیش نزدیک تر کنند، آنها باید بدانند برای نگه داشتن آنچه که داشتیم چه خون هایی را داده ایم و چه بهای سنگینی را پرداخت کرده ایم، پیر و جوان و زن و مرد حتی حضور دانش آموزان در جبهه های جنگ فراموش نشدنی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقاومت و ایثار دانش آموزان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت تفکر توحیدی در بین دانش آموزان خوزستان
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • توانمندترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • شهر مقدس قم میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان
  • ضرورت انجام جهش تولید با مشارکت مردم در دستگاه تعلیم و تربیت به صورت مصداقی
  • ارتقای کیفیت آموزش در مدارس دولتی، اولویت دولت و آموزش و پرورش