Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: حجت الاسلام حسن روحانی، علیرضا رزم حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

به گزارش ایمنا، حسینعلی امیری با اعلام این خبر که رزم حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت از سوی دولت به مجلس معرفی شده است، گفت: آقای روحانی در نامه‌ای به مجلس، آقای علیرضا رزم حسینی را به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی وزیر صمت قاعدتاً در جلسه علنی فردا مجلس شورای اسلامی باید اعلام وصول شود.

وی افزود: طبق آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی قاعدتاً یک هفته پس از اعلام وصول این موضوع، جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی باید برگزار شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: رزم حسینی از فرماندهان دوره دفاع مقدس از لشکر ثارالله و قائم مقام شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی بوده و یکی از افتخاراتش ایثارگری و دریافت نشان فتح است. وزیر پیشنهادی صمت پس از دوره دفاع مقدس نیز از سابقه مدیریت در چند شرکت بزرگ و عضویت در هیأت مدیره چند واحد تولیدی برخوردار بوده است و تجربه فعالیت‌های بازرگانی دارد.

امیری تاکید کرد: با توجه به اینکه آقای رزم حسینی عضو هیئت مدیره چند واحد معدنی نیز بوده است با امور صنعت، معدن و تجارت آشنایی کامل دارد. ایشان متولد ۱۳۴۰ و تحصیل کرده رشته اقتصاد در دانشگاه شهید باهنر کرمان است.

کد خبر 445792

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا رزم حسینی وزارت صمت وزیر پیشنهادی وزارت صمت حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عنوان وزیر پیشنهادی وزیر پیشنهادی صمت رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۲۸ فروردین به ریاست محمدباقر قالیباف، برگزار شد. در همین راستا، جمعی از فرماندهان و مدیران ارشد ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران از مهمانان امروز بهارستان بودند.

در ادامه عکسی از احترام نظامی یکی از مقامات نظامی حاضر در مجلس به محمدباقر قالیباف را مشاهده می‌کنید.

منبع: ایسنا

tags # محمد باقر قالیباف ، مجلس شورای اسلامی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • 15 تصویر پیشنهادی برای تبلت نماینده اسرائیل در سازمان ملل
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • (عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • نتانیاهوی ملعون از سرنوشت صدام عبرت بگیرد
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • علت عدم حضور وزیر کار در مجلس چه بود؟