Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:39:50 GMT

کشف 10 تن مواد شوینده قاچاق در زنجان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۶۱۹۹

کشف 10 تن مواد شوینده قاچاق در زنجان

یوسف اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به لزوم تشکیل پلیس اقتصادی اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی تنها به دنبال مبارزه با جرائم اقتصادی نیست، بلکه قبل از اینکه فضای جرم به وجود بیاید، در همان ابتدا با هشدارهای لازم پلیس امنیت اقتصادی هم وارد می‌شود.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با تاکید بر اینکه ایجاد این پلیس موجب برقراری امنیت اقتصادی می‌شود، گفت: با توجه به اینکه حوزه اقتصادی دارای پیچیدگی و گستردگی است، اضافه کرد: از همین رو پلیس اقتصادی با سیاست‌های جدید، طرح و برنامه‌ریزی، بیشتر به امور پیش‌بینی، کنترل، پیشگیری، شناسایی، مقابله، کشف فعالیت و جرائم اقتصادی می‌پردازد، این پلیس تخصصی در سطح منطقه‌ای، ملی، فراملی، فضای مجازی و غیره نظارت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شناسایی جزو ماموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی است، ادامه داد: در این حوزه باید با کنترل، نظارت و شناسایی از ورود مفسدان اقتصادی که سبب از بین بردن کسب و کار و درآمد حلال می‌شوند، جلوگیری کنیم.

اسماعیل‌زاده  ماموران پلیس امنیت اقتصادی ادامه داد: پلیس در راستای اجرای ماموریت خود، در محور «زنجان - قزوین»  به یک دستگاه کامیون مظنون و با هماهنگی مقام قضایی آن را توقیف کرد.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خاطر نشان کرد : ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی 10 تن مواد اولیه شوینده قاچاق فاقد مجوز گمرکی را کشف و یک نفر را دستگیر کرد.

وی با بیان این که کارشناسان ارزش کالای کشف شده را 3 میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

انتهای پیام/73005//ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان قاچاق پلیس فضای مجازی اسماعیل زاده پلیس اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با خودرو‌های پلاک مخدوش و قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی bmw قاچاق در شهرستان ساری، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان، پس از هماهنگی‌های قضائی، خودروی موردنظر را که فاقد هرگونه مدارک قانونی بوده حین تردد در سطح شهر ساری متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با بیان این که کارشناسان ارزش خودروی مورد نظر را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این ارتبتط مالک این خودرو نیز پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ محمد پور ضمن قدردانی از تشریک مساعی مردم استان در امر مبارزه با قاچاق کالا، در خاتمه مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس امنیت اقتصادی استان عنوان کرد و از مردم خواست: در صورت اطلاع از محل نگهداری هر گونه کالای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم