Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با الاهلی عربستان در شرایطی برگزار شد که ووریا غفوری کاپیتان این تیم در برنامه‌ای تاکتیکی آبی‌پوشان حضور داشت. این بازیکن که روز گذشته در سالن تمرین کرده بود و به دلیل درد از ناحیه زانو امروز از پای خود ام‌آی‌آر گرفت عصر امروز در تمرین تیمش حضور داشت و پا به پای سایر نفرات تمرین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان امروز در شرایطی تمرین کردند که قبل از آغاز برنامه‌های تاکتیکی بازیکنان برای شکست الاهلی متحد شدند. همچنین مجید نامجومطلق امروز در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شد و نکات تاکتیکی مدنظر خود را به شاگردانش منتقل کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 دقیقه فردا به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: الاهلی عربستان استقلال فوتبال تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال بعد از برد روز گذشته مقابل آلومینیوم اراک، امروز تمرین ریکاوری خود را برگزار کرد. بازیکنان استقلال برای انجام تمرینات سبک و ریکاوری در کمپ زنده یاد حجازی حضور یافتند و آیتم های مورد نظر کادرفنی را جلو بردند.

استقلالی ها که بابت پیروزی در بازی هفته بیست و تثبیت صدرنشینی خود خرسند هستند، در حاشیه تمرین امروز جشن تولد کوچکی هم گرفتند.

بازیکنان استقلال با گرفتن یک کیک برای زبیر نیک نفس هافبک باتجربه خود تولد 31 سالگی این بازیکن را جشن گرفتند تا با شرایط روحی بهتری کار خود را جلو ببرند.

اعضای تیم استقلال کار خود را برای بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل شمس آذر قزوین جلو می برند.

دیگر خبرها

  • انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی 
  • خشونت برخاسته از بی‌تفاوتی/تن‌ها راه تامین ثبات در منطقه/انتقام تاکتیکی و تمرین راهبردی
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد (+عکس)
  • روماریوی ایران در تمرین استقلال رویت شد + عکس
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی
  • اولین تمرین ملی پوشان رویینگ قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه
  • جشن تولد زبیر نیک‌نفس در حاشیه تمرین استقلال
  • جشن کوچک استقلالی‌ها بعد از برد (عکس)