Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور در راستای سلسله اقدامات خود در چارچوب پروژه تبلیغاتی علیه مبارزه همه جانبه دستگاه قضایی با فساد و دانه درشت‌های مفسد اقتصادی، بعد از عنوان کردن ۱۶ دروغ در مورد نوید افکاری و تحریف پرونده یک قاتل محکوم به قصاص اخیراً مدعی شده‌اند که یک زندانی به نام «نادر مختاری» که از دستگیرشدگان اغتشاشات آبان ۹۸ بود، در زندان فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل زندان‌های استان تهران در همین زمینه گفت: نادر مختاری اساساً در آبان ۹۸، در حال سپری کردن دوران محکومیت خود به جرم سرقت بوده و در اغتشاشات حضوری نداشته است.

حیات الغیب در ادامه به سوابق کیفری متعدد نادر مختاری با عنوان سرقت اشاره کرده و در مورد زمان محکومیت فرد مورد اشاره عنوان می‌کند: جرائم وی کیف قاپی و سرقت‌های متعدد بوده است که به همین دلیل در مجموع به ۸ سال حبس و رد مال محکوم شده است.

اما نکته مهم در مورد مختاری این بوده است که این فرد از مورخ ششم بهمن ۹۴ در ندامتگاه تهران بزرگ نگهداری می‌شده است، این را حیات الغیب عنوان کرد و ادامه داد: محکوم علیه از ابتدا که به زندان معرفی شده است بیماری تنگی نفس داشت و به علت ابتلا به بیماری و علی‌رغم پیگیری‌های جدی درمانی و چندین مرحله اعزام به بیمارستان‌های مختلف، متاسفانه در روز شنبه ۲۹ شهریور ۹۹ فوت می‌کند.

به گفته مدیر کل زندان‌های استان تهران، مرحوم مختاری در زمان اغتشاشات آبان ۹۸ در زندان و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و ادعا‌های مطرح شده مبنی بر اینکه این محکوم در زمان اغتشاشات بازداشت و به علت ضربه باتون به کما رفته کذب محض است.

گفتنی است؛ محکوم به دلیل نداشتن شرایط در سال ۹۸ حتی یک ساعت نیز از مرخصی خود استفاده نکرده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نوید افکاری نادر مختاری اغتشاشات آبان ۹۸ سرقت کیف قاپی نادر مختاری آبان ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد

فرزند حمید نوری، می‌گوید که این شهروند ایرانی حتی بعد از انتقال به سوئیت امنیتی از تماس با خانواده محروم است.   به گزارش ایلنا، حمید نوری، شهروند ایرانی، در ۱۸ آبان سال ۱۳۹۸ پس از سفر به سوئد از سوی پلیس این کشور در فرودگاه بازداشت شد.   این شهروند ایرانی بلافاصله پس از ورود به سوئد در فرودگاه بازداشت و نخستین بازجویی از وی در ساعت‌های نخست پس از بازداشت انجام شد.   دادگاه تجدیدنظر سوئد آبان گذشته در حالی حکم حبس ابد علیه حمید نوری را تایید کرد که این شهروند ایرانی بیش از ۴ سال را در سلول انفرادی در سوئد گذرانده است.   روند دادگاه تجدید نظر حمید نوری از ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی ۱۴۰۱) آغاز و در چند مرحله برگزار شد؛ آخرین دور از دادگاه تجدیدنظر حمید نوری در آبان گذشته برگزار شد و در نهایت این روند در روز ۱۷ آبان ۱۴۰۲ به پایان رسید.   در پایان دادگاه تجدیدنظر، دادگاه با صدور قراری اعلام کرد که حکم نهایی درباره پرونده حمید نوری در روز ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر ۱۴۰۲) صادر و در دسترس قرار گرفت.   اسفند گذشته دادگاه عالی سوئد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد کرده است؛ دادگاه عالی سوئد درخواست تجدیدنظر حمید نوری را رد و حکم حبس ابد وی را تایید کرد.   پس از قطعی شدن حکم حبس ابد حمید نوری از سوی دیوان عالی این کشور، به یک سوئیت امنیتی منتقل شده است.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پلمب قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل حجاب مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند طعنه معاون وزیر ورزش به برپایی مجدد گشت‌ های ارشاد

دیگر خبرها

  • برج یاقوت کبود بعد از 20 سال گل داد! (+عکس)
  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • شانس به یک جوان دیگر در دربی رو می‌کند
  • رهایی یک محکوم به قصاص نفس در آمل
  • قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند
  • روزنامه جمهوری اسلامی : قضات تا جایی که ممکن است متهمان و مجرمان را به زندان محکوم نکنند