Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@23:12:03 GMT

بهترین راه برای پاک کردن لکه آب هویج

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۶۲۷۶

بهترین راه برای پاک کردن لکه آب هویج

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران ناز، برای پاک کردن لکه آب هویج می‌توانید از آب لیمو و سرکه و سپس محلول مایع لباسشویی و آب استفاده کنید.

 

مراحل پاک کردن لکه آب هویج از روی لباس‌

لکه آب هویج روی لباس را  به آبلیمو یا سرکه آغشته کنید و اجازه دهید ۵ دقیقه باقی بماند شما میتوانید در این مدت یک قلو یا مسواک روی لکه به آرامی بکشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اگرهنوز لکه باقی مانده است، آن را به پاک‌کننده لکه‌ بر پایه آنزیم، آغشته کرده و بگذارید ۱۵ دقیقه روی آن بماندو در انتها لباس را کاملا شستشو دهید.

 

در صورت پایداری لکه، از سفیدکننده‌ای مانند پراکسیدهیدروژن یا سفیدکننده حاوی کلر استفاده کنید.این محصولات سفیدکننده خیلی زود لکه را پاک می‌کنند و بهتر است بعد از گذشت کمتر از یک دقیقه لباس را بشویید.

 

 

مراحل پاک کردن لکه آب هویج از روی فرش

ابتدا  با استفاده از یک حوله نخی سفید، تا جایی که امکان دارد آب هویج را از روی فرش پاک کنید و محلولی از ترکیب “۱ قاشق چای خوری مایع ظرفشویی + ۱ فنجان آب” درست کنید.

 

با استفاده از یک حوله سفید تمیز، محلول را بر لکه هویج روی فرش اعمال کنید. از بافت بیرونی فرش شروع کرده و  به لایه‌های داخلی نیز نفوذ کنید و آن را آغشته به این محلول کنید. پس از پاک شدن کامل، همان قسمت فرش را با مقداری آب، آبکشی کنید.

 

اگر با وجود مراحل بالا هنوز لکه آب هویج باقی مانده، شما می‌توانید آن را با محلول آب‌ اکسیژنه ۳ درصد پاک کنید؛ اما ابتدا آن را در بخش کوچکی از گوشه فرش امتحان کرده و بگذارید خشک شود. اگر تغییر رنگی روی فرش مشاهده نکردید، می‌توانید لکه آب هویج را با آب‌ اکسیژنه پاک کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لکه هویج پاک کردن روی فرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیر آموزش و پرورش خلخال در آیین اهدای ۱۰۰دست لباس کار به دانش آموزان دبیرستان آزادگان روستای خوجین از توابع بخش مرکزی خلخال گفت: حاج صفا نوری خیر نیکوکار خلخالی که پیش از این ۲ هزار دست لباس دانش آموزی به مدارس خلخال اهدا کرده است، امروز نیز ۱۰۰ دست لباس کار مخصوص کارگاه در اختیار دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی آزادگان خوجین خلخال قرار داد.
مستقیم حسینی به اهمیت مشارکت خیرین در ساخت و احداث مدارس و یا کمک به تجهیز و تامین امکانات تحصیلی دانش آموزان مدارس اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی هرگونه کمک مالی خیرین به صورت‌های مختلف از جمله تامین لباس و یا امکانات و تجهیزات کمک آموزشی دانش آموزان می‌تواند فضا و زمینه تحصیل دانش آموزان را مساعدتر کند.

دیگر خبرها

  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین آ و بادیگارد قوی قلب شماست
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها