Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛  مجید نامجو مطلق سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا باید اعتراض کنم که من و همراهانم یک ساعت برای رسیدن به محل کنفرانس در راه بودیم بخاطر اینکه راننده مسیر را بلد نبود و از این بابت بسیار عصبانی هستم. 

وی اضافه کرد: فردا بازی سرنوشت سازی داریم و فقط دنبال گرفتن امتیاز کامل آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنالیز خوبی از الاهلی داریم و با احترام به حریف، فردا محکوم به برد هستیم. در واقع ما به تیم مقابل و انگیزه های آنها کاری نداریم و انگیزه بازیکنان خودمان مهم است و با انگیزه وارد مسابقه خواهیم شد و برای هدف مان خواهیم جنگید

سرمربی آبی پوشان گفت: همانطور که بعد از بازی عرض کردم تیم ما از شرایط بازی دور بود و بخاطر همین بازیکنان ما نیمه اول خوبی نداشتند ولی نیمه دوم شرایط عوض شد و می‌توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. از بازی گذشته درس گرفتیم و به امید خدا تلاش خواهیم کرد که بازی فردا را برنده باشیم. 

مجید نامجو مطلق در پایان این نشست خبری گفت: این اتفاقی که برای ما امروز افتاد و یک ساعت در راه بودیم، امیدوارم آخرین اتفاق باشه و تکرار نشود، ما فردا بازی مهمی داریم و نیاز به تمرکز داریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم افشین قطبی در فوتبال کانادا بامداد امروز به مصاف کاوالری رفت و تیم ونکوور در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا بدین ترتیب نخستین شکست فصل آنها در حام حذفی ثبت شود. ونکوور در مسابقات لیگ با حضور قطبی فرم خوبی به اجرا گذاشته و در شرایط کنونی با 6 امتیاز صدرنشین است اما قطبی امید داشت با تیمش بتواند در جام حذفی هم پیشروی کند که این اتفاق صورت نگرفت.

افشین قطبی به عنوان سرمربی ونکوور در پایان این دیدار گفت: فکر می‌کنم دقیق ترین روشی که می‌توانم با آن حال و هوا و احساس تیم را بیان کنم، جمله‌ای است که در آن باید از فروتنی و امید استفاده کنم. بازیکنان ما جاه طلبی لازم را دارند اما وقتی خیالت از شرایط راحت باشد، این اتفاق می‌افتد. ما برای بازی بعدی آماده می‌شویم.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • ببینید | تصاویری جالب از خون‌گیری موزیکال در یک آزمایشگاه؛ می‌خواهیم خون بگیریم ۲ سی‌سی از شما!