Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:39:22 GMT

امکان حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۶۳۲۲

امکان حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا!

ظاهرا کرونا حریف قدری بود که آبی های ریاض از عهده شکست دادن آن بر نیامده اند!

به گزارش "ورزش سه"، گسترش ویروس کرونا در میان بازیکنان الهلال روز به روز در حال افزایش است و طبق آخرین اخبار، سه بازیکن دیگر به نام های محمد جحفلی، محمد کنو و محمد الکنیدری آخرین نفراتی هستند که تست کرونای آنها مثبت اعلام شده و و این سه نفر در دیدار مقابل شهرخودرو نیز بازی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا رسانه های عربی در یک خبر فوری و از قول یک منبع آگاه در AFC گزارش داده اند که اگر الهلال به دلیل کمبود بازیکن در دیدار فردا مقابل حریف اماراتی نتواند شرکت نکند، از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و تمام نتایج این تیم نیز لغو می شود.


در حالی این خبر لحظاتی پیش منتشر شده که طبق آخرین اخباری که از این باشگاه به گوش رسیده، تست های کرونای سلمان فرج منفی اعلام شده و این بازیکن می تواند به تمرینات تیمش اضافه شود و هر چند که دیروز تست کرونای صالح الشهری، نواف العابد، و محمد الواکد نیز منفی اعلام شده اما باید منتظر ماند دید که آیا AFC به این بازیکنان اجازه حضور در دیدارهای الهلال را خواهد داد یا خیر. حمد العبدان آخرین بازیکنی است که پس از منفی شدن تست های کرونایش، امروز از قرنطینه خارج شده است.


الهلال فردا و در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان، باید به مصاف شباب الاهلی دبی برود و مشخص نیست تعداد بازیکنان این تیم برای دیدار فردا به حد نصاب خواهند رسید یا خیر.

الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا عربستان لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از مایس فوتبال؛ پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی بعد از پیروزی شب گذشته مقابل چلسی در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس که با تک گل برناردو سیلوا به پیروزی رسید به طور ویژه از سیلوا تشکر و قدردانی کرد.   این در حالی است که برناردو سیلوا برای خراب کردن پنالتی در دیدار مقابل رئال مادرید با انتقاد‌هایی هم روبروشد و با زدن این گل تا حدودی ناکامی در دیدار مقابل رئال را فراموش کرد و هوادران شاید با قهرمانی منچستر سیتی در جام اتحادیه آن پنالتی را فراموش کنند.   تیم فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس شانس قهرمانی است و در جام اتحادیه در دیدار نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های کاونتری و منچستر یونایتد برود.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • کرسپو: برای حذف الهلال به ریاض آمده‌ایم
  • رکورد منفی ژاپن برای اولین بار/ شمشیر سامورایی ها دیگر برنده نیست
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!
  • سنگ تمام سران العین برای شکست دادن الهلال در ریاض