Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از افتتاح استادیوم ۵ هزار نفری ملایر همزمان هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: تمام توان خود را برای صعود تیم پاس به لیگ یک‌ به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محسن جهانشیر ظهر سه شنبه در بیست و پنجمین نشست مطبوعاتی در برنامه سه شنبه های با رسانه که ظهر سه شنبه با اشاره به موفقیت تیم‌پاس در بازی با انزلی، اظهار کرد: خوشبختانه روز گذشته تیم پاس در در مسابقات پلی اف دور رفت در ورزشگاه انزلی موفق شد تیم شهرداری انزلی را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدواریم که تیم پاس در هفته آتی بتواند در خانه خود تیم بندر انزلی را نیز مجددا شکست دهد تا به لیگ برتر صعود کند، گفت: اخلاق یکی از اولویت های مهم در ورزش است اما متاسفانه در انزلی شاهد آن نبودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: تمام توان و تلاش خود را می کنیم تا پاس در هفته آتی بتواند به لیگ یک صعود کند.

وی ادامه داد: انتظار ما از تیم پاس این است که علاوه بر صعود به سطح یک بتواند سرآمد‌ اخلاق در لیگ هم باشد.

جهانشیر با اشاره برنامه های در نظر گرفته شده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: چهلمین سالگرد هفته مقدس امسال با توجه به شرایط کرونا متفاوت تر از سال های گذشته درحال برگزاری است.

وی برگزاری مسابقات متنوع ورزشی همچون دوچرخه سواری، مسابقات اتومبیل‌رانی کلاسیک، فوتبال و غیره را از جمله برنامه تدارک دیده شده به مناسبت ۴۰ امین سالگرد دفاع مقدس، عنوان کرد و گفت: از برنامه های شاخصی که به صورت کشوری برگزار میشود بهره برداری از ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر با اعتبار 22 میلیارد تومان است که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولین استان و شهرستان در سومین روز از هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، ادامه داد: یادواره شهدای ورزشکار استان همدان نیز از دیگر عناوین مهم برنامه های فرهنگی این هفته است که عصر پنجشنبه در استادیوم قدس همدان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تجلیل از خانواده شهدای اداره کل ورزش و جوانان، کوه پیمایی از گنجنامه تا میشان ؛مسابقات دوچرخه سواری و اتومبیل با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و اجتماعی از دیگر برنامه های این مجموعه می باشد.

جهانشیر با اشاره وضعیت باشگاه ها و اماکن ورزشی با توجه شیوع مجدد کرونا مطرح کرد: با توجه به قرمز بودن‌ استان برای ادامه‌ فعالیت های ورزشی و اماکن ورزشی براساس مصوبه و تصمیم ستاد کرونا استان برخورد خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان از معرفی هئیت مدیره جدیده برای تیم پاس تا ۱۶مهر ماه خبر داد وافزود:بزرگترین مشکل تیم پاس نداشتن مدیر و مدیریت کارامد می باشد و انشالله تیم پاس با مدیریت جدید بتواند به روز های اوج خود‌ برگردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ورزش و جوانان استان همدان هفته دفاع مقدس تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان گفت: اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان، روح‌الله مطهری در نشست مشترک با جمعی از مدیران و ورزشکاران با بیان اینکه نخستین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: طرح اولیه ساماندهی ورزش روزانه در بوستان‌های شهر با هماهنگی‌ها و اخذ مجوزهای لازم از سازمان‌های ذی‌ربط اجرا شد.

وی افزود: در مرحله دوم طرح، ورزش‌محور شدن بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد که به منظور حمایت همه‌جانبه از مربیان فعالی است که زیر نظر هیئت شهرستان کرمان برای توسعه و پیشبرد اهداف ورزشی هیئت فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان بتوانیم برنامه‌های مدنظر را برای ایجاد محیطی سالم و قانونمند در راستای پیشبرد همگانی کردن ورزش برای عموم مردم و افزایش مشارکت گروه‌های مختلف جامعه فراهم کنیم.

اداره ورزش و جوانان از راه‌اندازی اولین پارک ورزش‌محور حمایت می‌کند

میثم پاریزی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان نیز با تشکر از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: جامعه ما نیاز به نشاط و شادابی دارد و هیئت ورزش‌های همگانی گروه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

وی افزود: در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را برای ایجاد اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی اعلام می‌کند.

محمدرضا کمساری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کرمان نیز با تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان برای کسب افتخارات ارزشمند ورزش کرمان در سطح ملی و بین‌المللی، از رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان هم به منظور ارائه عملکرد نتیجه‌بخش تقدیر کرد.

وی بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر متولی ورزش است و ضمن تعامل با شهرداری برای ایمن‌سازی، بهسازی و ایجاد فضای ورزشی در بوستان‌ها و تعامل با اداره ورزش و جوانان برای معرفی و الگوسازی قهرمانی و هویت‌بخشی به‌خصوص در نسل نوجوان آماده همکاری است.

وی افزود: با توجه به ضرورت انجام اقدامات مشترک بین این دو اداره، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان به‌عنوان متولی اجرای این طرح انتخاب شده است.

کد خبر 747108

دیگر خبرها

  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس