Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@11:29:46 GMT

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۶۳۶۰

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

خبر، مصاحبه و گزارش‌های پر بازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

رییس کمیسیون شوراها در مجلس:

مشکلی برای حضور زنان در انتخابات ریاست جمهوری وجود ندارد/ به هیچ عنوان امکان تصحیح لایحه جامع انتخابات تا 1400 وجود ندارد

رییس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: لایحه جامع انتخابات، اخیرا به کمیسیون شوراها ارسال شده است اما بعید می‌دانم برای انتخابات سال آینده، این لایحه آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

///

یک چهره سیاسی اصلاح طلب:

سخنان کدخدایی درباره کاندیداتوری زنان نباید فرار روبه جلو تلقی شود/ بسیاری از مردان به کاندیداهای خانم رأی می‌دهند

یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: شورای نگهبان باید موانع را از زیر پای کاندیداتوری خانم ها بردارد و بگذارد در یک مسابقه عادلانه‌تر، زنان مانند مردها خودشان را در معرض رأی مردم قرار دهند.

///

یک چهره اصلا‌ح‌ طلب:

اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری به سهولت به وحدت می‌رسند/ جریان اصول‌گرا فاقد چهره‌ای در قواره ریاست جمهوری است

یک چهره اصلا‌ح‌ طلب گفت: چهره‌های مطرح در قواره ریاست جمهوری در جریان اصلاح‌طلب بسیار زیاد است در حالی که جریان اصول‌گرا، فاقد چهره‌هایی است که وجاهت ریاست جمهوری را داشته باشند.

///

در گفتگو با برنا مطرح شد؛

خاطرات شنیده نشده فرمانده دوران دفاع مقدس از زمان جنگ و شهید صیاد شیرازی/ فرمانده دوران دفاع مقدس: به عنوان یک سرباز در جنگ رویدادهای بدی را مشاهده کردم

فرمانده دوران دفاع مقدس ضمن تاکید بر حق ایران برای توسعه صنعت موشکی، نقش شهید سپهبد صیاد شیرازی در پیروزی ایران در جنگ تحمیلی را بسیار پرنگ دانست و در وصف رشادت‌های ایشان گفت: شهید بزرگوار صیاد شیرازی، امیر دل‌‎ها بود.

///

عضو‌ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

پیشنهادات جهت مقابله با آمریکا باید قدرت بازدارندگی داشته باشند / در حال بررسی پیشنهادات و طرح‎های نمایندگان برای مقابله با آمریکا هستیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در پاسخ به رفتارهای اخیر آمریکا طرح‌ها و پیشنهاداتی را ارائه کردند.

///

امروز؛

ظریف به ترکیه می‌رود

وزیر امور خارجه کشورمان امروز به استانبول می‌رود.

///

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ طرح تحول مجلس در جلسه غیرعلنی بررسی شد

رئیس مجلس با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس گفت: مباحثی پیرامون اصلاح آیین نامه داخلی مطرح شد تا طرح تحول برای کارآمدی هر چه بیشتر مجلس، در دستورکار قرار گیرد.

///

جلسه غیرعلنی مجلس با موضوع تعیین اولویت‌های مجلس یازدهم

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری غیرعلنی نشست صبح امروز مجلس با موضوع تعیین و بررسی اولویت‌های مجلس یازدهم خبر داد.

///

با صدور پیامی؛

رئیس جمهور درگذشت ام‌الشهداء مرحومه اعتدال‌پور دهکردی را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ام‌الشهداء مرحومه خانم اعتدال‌پور دهکردی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام محمدعلی، جمشید و علی‌اصغر اعتدال‌پور، تاکید کرد که بی‌شک یاد و نام پرفیض چنین شیرزنان فداکار و صبوری که با ایمان راسخ به آموزه‌های دینی، دلاوران خود را تقدیم سربلندی اسلام و انقلاب کردند، در خاطر مردم قدرشناس این مرز و بوم باقی مانده و الهام‌بخش نسل‌های آینده خواهد بود.

///

معاون اول رئیس جمهور:

تابلوی زیبای دفاع مقدس پیش روی ماست

معاون اول رئیس جمهور در توییتر خود نوشت: امروز تابلوی زیبای دفاع مقدس که نقشی ماندگار از صحنه هنرمندی ملت بزرگ ایران است، پیش روی ماست.

///

به درخواست یک عضو هیئت رئیسه؛

شبکه تلویزیونی خانه ملت تاسیس می‌شود

طرح پخش مذاکرات مجلس از سیمای جمهوری اسلامی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد.

///

درخواست آمریکا از ایران!

«جکی وولکات» نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، طی سخنرانی در شصت و چهارمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره «تهدیدات برنامه هسته‌ای ایران» لفاظی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخبار مهم سیاسی ریاست جمهوری رئیس جمهور گروه سیاسی اصلاح طلب یک چهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند

به گزارش جماران،  به نقل از خانه ملت، متن این بیانیه به شرح زیر است:

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حق مسلم و انتظار مشروع ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان و تحقق وعده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور ایران خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

ما نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده رشید هوافضای سپاه این موفقیت را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و ملت سرافراز ایران تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همواره هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

این بیانیه به امضای شارلی انوبه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران، روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران و همایون سامح یه نجف‌آبادی نماینده کلیمیان ایران رسیده است.

دیگر خبرها

  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد