Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ساعت ۳ بامداد شامگاه گذشته ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار برای پیشگیری از وقوع جرم در حال گشت زنی در حوالی بازار حضرتی بودند که به رفتار مردی جوان حدودا ۳۵ ساله که در حال حمل بار با چرخ دستی بود، مشکوک شدند.

وی بیان داشت: تیم گشت انتظامی کلانتری برای بررسی‌های بیشتر مرد مشکوک را دستگیر و به بازجویی از وی پرداختند ولی متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌داد، محموله چرخ دستی وی را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر هفتم تهران تصریح کرد: در بررسی از چرخ دستی، ۲۵۰ جفت کتونی کشف و متهم ۳۵ ساله که تبعه کشور افغانستان بود، بناچار به سرقت کتونی‌ ها از مغازه‌ای در بازار اعتراف کرد.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: متهم برای تحقیقات بعدی به کلانتری انتقال و در ادامه بررسی‌های پلیسی مال باخته اموال سرقتی شناسایی شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار دادسرا قرار گرفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت سارق کتونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر

سرهنگ محمدعلی لکزایی گفت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای شهرستان و اعلام این موضوع که ۸۶۰ میلیون ریال از حساب او برداشت شده است، بلافاصله ماموران پلیس فتای این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فرد کلاهبردار لینک جعلی ثبت نام سهام عدالت را برای شاکی فرستاده و این فرد نیز بلافاصله وارد لینک جعلی شده و ازحساب او برداشت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر ادامه داد: ماموران از همان دقایق اولیه اقدامات فنی خود را آغاز کردند و موفق شدند وجه مسروقه را مسدود و به حساب شاکی بازگردانند.

سرهنگ محمدعلی لکزایی با اشاره به اینکه متهم این پرونده نیز شناسایی و با توجه به اینکه در یکی از استان‌های کشور ساکن می‌باشد هماهنگی‌های لازم برای دستگیری او انجام شده است تاکید کرد: پلیس فتا بار‌ها اعلام کرده شهروندان مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند وارد لینک‌های جعلی یا پیامک‌های ناشناس نشوند و هرگونه اخبار در این خصوص را با پلیس فتا در میان بگذارند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • رد پای قرآن سرقتی از ایران این‌بار در حراجی ساتبیز لندن
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • سرقت طلا توسط نظافتچی منزل
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • حراج قرآن سرقتی از ایران این‌بار در ساتبیز لندن!
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • استرداد ۸۶۰ میلیون ریال به حساب مالباختگان در نیکشهر