Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد موسوی روز سه شنبه در آئین زنگ مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس در مدرسه خاتم الانبیاء (ص) آستارا اظهار کرد: کلاس های حضوری به صورت گروهی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا ۴۲ دستگاه ضدعفونی کننده و ۴۲ دستگاه تب سنج در اختیار مدارس قرار گرفته است و فضای مدارس در طول هفته ضدعفونی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اجرای سند تحول بنیادین از دغدغه های مسئولان آموزش و پرورش است و رعایت نکات بهداشتی باید مورد توجه کادر مدارس قرار گیرد.

امام جمعه آستارا هم گفت: در دوران جنگ تحمیلی، بسیاری از دانش آموزان با مشاهده تجاوز رژیم بعثی به سرزمین خود، افتخار آفرینی در جبهه را بر درس خواندن در مدرسه ترجیح دادند.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: کسب علم و دانش بهترین سعادت برای انسان است و امیدواریم دانش آموزان با سرلوحه قرار دادن مکتب راستین شهدا، در جبهه علم و دانش، کشور را به مرتبه علمی بالا برسانند.

۳۱ شهریورماه تا هفتم مهرماه هفته دفاع مقدس است و بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، در اجتماعات بیشتر شیوع می کند و  سال تحصیلی با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شده است.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و سال تحصیلی در آن، با مشارکت ۱۸ هزار دانش آموز آغاز شده است.

برچسب‌ها مدارس آستارا ویروس کرونا دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دانش‌آموزان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری آغاز سال تحصیلی در کشورهای جهان در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آستارا ویروس کرونا دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دانش آموزان بهداشت و سلامت مدارس آستارا ویروس کرونا دفاع مقدس هفته دفاع مقدس دانش آموزان بهداشت و سلامت اخبار کنکور دانش آموزان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر آموزش و پرورش خوانسار در نشست شورای آموزش این شهرستان گفت: در پویش سپاس از معلم دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان در مدارس خوانسار به برگزاری برنامه‌های فرهنگی پرداختند.
مرتضی گرجی افزود: ۴۸ واحد آموزشی درشهرستان فعال است که فرسوده بودن برخی از مدارس و کمبود کادر آموزشی از عمده مشکلات سال آموزشی جدید در خوانسار بوده است.
وی گفت: آسفالت محوطه مدرسه شهیدان سقایی و رفعتی خوانسار و استحکام بخشی دبیرستان مفتح شهر ویست از جمله مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات این دو واحد آموزشی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور