Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

فلسطینیان در نوار غزه امروز سه شنبه یک تجمع اعتراضی در مخالفت با عادی سازی روابط رژیم هایی عربی با رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

به گزارش روزنامه القدس العربی، شرکت‌کنندگان در این تجمع که به همت «انجمن صنفی فلسطین» در شهر غزه برگزار شد ، پارچه نوشته بزرگی را برافراشتند که روی آن نوشته شده بود:« عادی سازی با دشمن صهیونیستی خیانت به حق فلسطین است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد صیام» یکی از اعضای این انجمن گفت: «ما از اتحادیه‌های صنفی عربی و بین المللی حامی حق فلسطین و مسئله عادلانه آنها می‌خواهیم که با پذیرفتن مسئولیت خود، یک برنامه یکپارچه برای مقابله با جرم عادی سازی تهیه کنند».

وی افزود: «کشورهایی که به سمت عادی سازی با اسرائیل رفتند، باید در محاسبات خود تجدید نظر کنند و از این تصمیم خود منصرف شوند، زیرا نه  اسرائیل جنایتکار و نه دولت آمریکا هرگز نفعی به آنها نخواهد رساند».

این مسئول فلسطینی موضع ملت‌های عربی مخالف با سازش را تحسین کرد و از آنها خواست صدای خود را برای تقبیح این جنایت بالا ببرند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی غزه فلسطین اسرائیل عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بیروت، امروز جمعی از شخصیت‌های دینی اردوگاه‌های فلسطینی درلبنان با تجمع در برابر دفتر منطقه‌ای این نهاد رسمی سازمان ملل در بیروت، خواستار تغییر عملکرد آنروا در اردوگاه‌های فلسطینی شدند.
آوارگان فلسطینی تاکید می‌کنند مدیریت جدید آنروا کارمندان فلسطینی طرفدار مقاومت را از این آژانس اخراج می‌کند و بدنبال اطلاعاتی درباره آوارگان فلسطینی است که می‌تواند تامین کننده خواست سازمان‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی باشد.
محمود الصدیق، رئیس هیئت علمای فلسطین در لبنان، خواستار بازنگری جدی درعملکرد آنروا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
شیخ علی یوسف - از علمای فلسطین
شیخ بسام کاید - از علمای فلسطین
شیخ محمود الصدیق - رئیس هیئت علمای فلسطین

دیگر خبرها

  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • ادامه سرکوب اعتراض ضد صهیونیستی در آمریکا
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات