Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی مهروند عصر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مستضعفان خراسان رضوی افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب رفع استضعاف از محرومان و مستضعفان از اهداف اصلی بنیاد مستضعفان است و همه اهداف جانبی در این راستا قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: بستر کار خیر در بنیاد مستضعفان استان خراسان رضوی فراهم است و برای مسوول جدید این نهاد در شرایط حساس و  سخت کشور آرزوی موفقیت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول حراست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان نیز در این مراسم گفت: در حوزه کمک به مستضعفان بابت لحظه به لحظه آن باید شاکر باشیم چرا که توفیق خدمت به خلیفه الله را داریم.
علی اوسط افزود: در این میان  تنها افرادی می‌توانند در این مسیر حرکت کنند که اهل سازش و تسلیم در مقابل زورگویان نبوده و از مطامع نفسانی خود پیروی نکنند.
وی ادامه داد: همکاران ما در حفظ و حراست از املاک که متعلق به مستضعفان است از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. 
در این مراسم "سید علی حسینی" به عنوان رییس جدید بنیاد مستضعفان خراسان رضوی معرفی و از خدمات "عباسعلی نیک فرجام" رییس قبلی این بنیاد که به افتخار بازنشستگی نایل آمد قدردانی شد.

برچسب‌ها مشهد ثبت اسناد و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد ثبت اسناد و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مشهد ثبت اسناد و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اخبار کنکور بنیاد مستضعفان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک

توافق نامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) از سوی جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان راهی امام رضا (ع) در محور راور - دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان‌های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا (ع) را دارند، ایجاد شود.

بیشتر بخوانید

۵۲ ویژه برنامه در میقات‌الرضا (ع) طبس برگزار می‌شود

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین، زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این طرح را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه‌های فرهنگی بر عهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نمایندگان صدای واحد اولویت های عمرانی خراسان رضوی باشند
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند
  • درخواست آیت‌الله علم‌الهدی برای نظارت جدی بر وضعیت معادن
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • اعطای هم‌زمان ۳۰۰ جلد سند مالکیت شهری و روستایی در شهرستان بیرجند
  • تحقق دومین وعده صادق با حماقت دوباره جانیان صهیونیست
  • انعقاد ۲۲ هزار قرارداد بانکی در نهضت ملی مسکن خراسان رضوی