Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر مکارم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعتبار این طرح ها را ۳۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این طرح ها به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح و کلنگ زنی شدند.

وی به آغاز عملیات اجرایی سالن چند منظوره دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اشاره و اعتبار این طرح را ۱۲ میلیارد ریال با زیربنای ۴۶۲ مترمربع اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به افتتاح ۲ مرکز جامع سلامت روستای دوبنه و جنگل آباد اشاره کرد و گفت: این طرح ها با زیربنای ۵۳۶ مترمربع و اعتبار ۱۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح تحول سلامت تاکنون ۲۰۰ طرح در حوزه این دانشگاه راه اندازی، تعمیر و تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ طرح از این تعداد به صورت ویدئو کنفرانس با اعتبار بیش از ۵۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، افزود: ۱۰ خانه بهداشت در پویش «ره سلامت» وزارتخانه جزو لیست طرح های افتتاحی قرار دارند و ۳۴ طرح هم در حال اجرا هستند که تا نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسند.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت یک سوم پهناورترین استان کشور را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

برچسب‌ها افتتاح طرح دانشگاه های علوم پزشکی هفته دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح دانشگاه های علوم پزشکی هفته دفاع مقدس افتتاح طرح دانشگاه های علوم پزشکی هفته دفاع مقدس اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی جیرفت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این سرای دانشجویی بخشی از مجموعه خوابگاهی غدیر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و ظرفیت پذیرش هزار دانشجو را دارد.
وی افزود: سرای دانشجویی حضرت معصومه در سه طبقه با صرف بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه بازسازی شده و دارای امکانات رفاهی، فرهنگی ورزشی است.
دکتر حسینی با بیان این که دختران دانشجوی شهرستانی که فاقد محل اسکان هستند می‌توانند ازاین خوابگاه‌ها استفاده کنند گفت. تمام امورات این سرای دانش جویی حتی تاسیسات وحراست آن نیز توسط بانوان انجام می‌شود.
وی افزود. برای سال‌های آتی قرار است با کمک خیرین خوابگاه دیگری برای دانش جویان متاهل تاسیس کنیم.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان