Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک  مهدی نباتی بعداز ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای دلیجان اظهار کرد: امروز به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در دومین روز از هفته با برکت دفاع مقدس شاهد بهره برداری از چند پروژه محرومیت زدایی در بخش های روستایی دلیجان بودیم.

وی افزود: امروز توجه به روستاها و رفع مشکلات آنها یکی از اولویت های فعالیت های محرومیت زدایی است که در سپاه دلیجان با کمک بسیجیان و مشارکت مردم خود روستا پروژه های شاخصی را در سال ۹۹ در نظر گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان بیان کرد: یکی از پروژه های شاخص امروز بهره برداری از استخر روستای سینقان است که این پروژه بعد از اینکه توسط جهادگران استارت خورد سبب مشارکت مردم برای انجام اینگونه طرح ها در منطقه شده که خود سبب آبادانی منطقه سینقان شده است و وقتی می گوییم سپاه قدرت بسیج کنندگی مردم دارد با اینگونه طرح ها این روحیه را در رفتار مردم ایجاد می کنیم.

نباتی ادامه داد: پروژه هایی از جمله استخر آب چشمه راوه، جوی آب کشاورزی روستای چهارباغ،  قنات روستای محسن آباد ، سنگ فرش روستای گرگون ، استخر فراهان راوه و جوی آب کشاورزی دشت فراهان راوه از جمله پروژه های آماده هستند کبوده زودی به بهره برداری می رسند.

وی اضافه کرد: در سال ۹۹ بیش از ۲۵ پروژه محرومیت زدایی در بخش روستایی در دستور کار سپاه ناحیه دلیجان است که با همت بسیجیان و مشارکت مردم روستا و خیرین در حال انجام هستند.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان تصریح کرد: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده سپاه روح الله آغاز عملیات شروع سه پروژه محرومیت زدایی از جمله قنات روستای فیروز آباد ، جوی آب کشاورزی روستای دوزیا و قنات ریجان انجام می شوند که امیدواریم به برکت هفته دفاع مقدس این پروژه ها برای مردم این مناطق برکات خوبی داشته باشد.

نباتی گفت: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت دلیجان با ۸۰ صندوق اشتغال زایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی کردن اقتصاد گام های موثری برداشته که این صندوق ها با حضور اهالی مردم روستا و محله ها به دنبال حل مشکلات اشتغال مناطق تحت پوشش خود می باشند.

وی افزود: در سال گذشته به همت ۸۰ صندوق قرض الحسنه بیش از ۱۶۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شد که امسال با کمک مردم برای تقویت صندوق ها و مشارکت بیشتر آنها امید داریم این تعداد به ۲۰۰ نفر برسد.

فرمانده سپاه ناحیه دلیجان خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ گروه جهادی در بسیج سازندگی شهرستان دلیجان به استعداد ۶۰۰ نفر سازماندهی شده اند که در بخش ها و عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم خدمت ارائه می دهند.

درحال به روزرسانی

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس روستا سپاه مشارکت محرومیت زدایی فرمانده سپاه دفاع مقدس پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده

 احسان جهانبخش  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی که در سالن همایش هتل کوثر ارتش برگزار شد، با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی توسط بسیج سازندگی احداث شده است، اظهار کرد: در حالی که قرار بود ۲۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث شود، اما با مشارکت مردم با ۲۰ میلیارد تومان توانستیم ۸۰ کیلومتر کانال کشاورزی احداث کنیم.
وی تاکید کرد: تمام اهداف و اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تولید و تحقق فرامین مقام معظم رهبری است.
مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی، گفت: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه و ۱۴ تعاونی در استان فعالیت دارند که پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ را به جامعه هدف انجام می‌دهند.
 جهانبخش با اشاره به اینکه یک گلخانه ۳ هزار و ۲۰۰ متر در قالب دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال احداث است، گفت: این گلخانه که یک کارگاه آموزشی و تولیدی است ظرف شش ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کرد: همچنین یک واحد کارگاه اسانس گیری ۴۰۰ متری که مربوط به خوشه گیاهان دارویی است توسط بسیج سازندگی استان در حال احداث است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی