Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: صدام زمانی که تصمیم به حمله گرفت، با شعارهایی که می‌داد انتظار داشت به راحتی استان خوزستان را اشغال کند.

وی افزود: برخلاف تصور صدام، مردم شهرها و روستاهای خوزستان که مورد حمله واقع شدند، زن و مرد، پیر و جوان در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی کشور عنوان کرد: دوران دفاع مقدس تابلوی زیبایی است که هرچقدر به آن نزدیک می‌شویم به زیبایی آن بیشتر پی می‌بریم؛ شهادت زنان و مردان و کودکان در جنگ سخت بود اما مردم ما ایستادگی کردند و صحنه‌های زیبایی خلق کردند.

سردار اشتری با بیان اینکه دفاع مقدس باعث عزت کشور شد، گفت: امروز هرجای کشور که موفق شدیم، به برکت روحیه جهادی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس بوده است و دانشمندان کشور و نیروهای مقاومت منطقه به رزمندگان و شهدای دفاع مقدس تاسی می‌کنند.

وی افزود: موفقیت رزمندگان ما به واسطه ایمان و اخلاص و پیروی از امام بوده امروز هم اگر روحیه جهادی را داشته باشیم حتما موفقیت‌های بیشتری به دست می‌آید.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت بالاترین نعمت است، اظهار کرد: به واسطه خون شهدا و تلاش همکاران، امروز امنیت باثباتی در کشور و استان داریم و کشور هر روز مقتدرتر از دیروز است.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان همیشه مورد طمع دشمن بوده، گفت: مشکلات و نارسایی‌های موجود تبعاتی دارد و باید همه همکاری کنند تا از جرایم پیشگیری شود؛ ما باید از امنیت پاسداری کنیم و احساس امنیت را هم مراقب باشیم.

اشتری افزود: خون شهدای نیروی انتظامی گواه این است که ما جان خود را برای امنیت کشور در دست گرفته ایم؛ امارها نشان می‌دهد که جرایم خشن کاهش پیدا کرده و در زمینه کشفیات سلاح و شناسایی مجرمان کارهای بزرگی صورت گرفته اما به این حد راضی نیستیم و باید تلاش خود را افزایش دهیم.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: افتخار می‌کنیم با اشرار مبارزه کنیم؛ با افرادی که به مردم تعدی کرده و با سلاح گرم یا سرد موجب رعب و وحشت می‌شوند، با اقتدار برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار اشتری نیروی انتظامی خوزستان اشرار اهواز فرمانده انتظامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود

ایسنا/قم اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور برگزار می‌شود.

مردم قم در حمایت از نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اجتماع خواهند کرد.

این تجمع امروز پنجشنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا(ع) حرم کریمه اهل بیت با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد