Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد هادی حسن‌دوست در گفتگو با مهر با اشاره به برنامه‌های معاونت اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی اظهار کرد: این معاونت در دو بخش عمومی و اختصاصی با رویکرد کاهش آسیب اجتماعی و کمک به ارتقای سلامت اجتماعی ورود کرده است.

معاون اجتماعی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: در بخش عمومی و با نگاه پیشگیرانه و کمک به ارتقا آموزش در بیش از هزار پایگاه بسیج شهری و روستای استان اقدام به برگزاری و تعریف برنامه‌های اجتماعی در قالب کلاس‌ها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به محتوای آموزشی ارائه شده افزود: با استفاده از اساتید مجرب ضمن معرفی انواع اعتیاد و عواقب هولناک آن و همچنین برگزاری کلاس‌های سبک زندگی اسلامی، اهدافی همچون کمک به افزایش ازدواج، کاهش طلاق و آسیب‌های مربوط به خانواده را مدنظر داریم.

حسن‌دوست بیان داشت: معاونت اجتماعی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در بخش اختصاصی در قالب طرح کرامت، امسال ۲۸ محله در مناطق کمتر برخوردار شهری و آسیب‌زای استان را انتخاب و با رویکرد اصلاح وضعیت محله اقدام به تعریف برنامه‌های ویژه برای این محلات کرده است.

معاون اجتماعی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: آنچه در طرح کرامت مد نظر داریم؛ هم‌افزایی و مشارکت همه نهادها، ادارات و سازمان‌هایی که در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی مستقیم و غیر مستقیم وظیفه دارند.

وی در انتها تاکید کرد: اداره کل بهزیستی، دادگستری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و نیروی انتظامی خراسان شمالی به خوبی تاکنون در این طرح مشارکت داشته‌اند که مرکز جامع ترک اعتیاد بهشت در بجنورد یک نمونه از اقدامات مشترک و هم‌افزا به شمار می‌رود.

کد خبر 5030641

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه جوادالائمه خراسان شمالی حاشیه نشینی طرح کرامت رضوی بجنورد ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه توهین به پیامبر گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم اجتماعی سپاه حضرت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • ببینید | بخش چهارم صحبت‌های مهم رئیس قوه قضاییه در رابطه با آسیب های اجتماعی
  • مشاوره به جای مجادله، گام مهم انتظامی استان کرمانشاه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی