Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:46:42 GMT

مواجه با مشکلات جهانی جز با مشارکت جهان ممکن نیست.

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۶۷۳۱

مواجه با مشکلات جهانی جز با مشارکت جهان ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان طی سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهارداشت: کرونا به م یادآور می‌شود که مواجه با مشکلات جهانی جز با مشارکت جهان ممکن نیست.

ادامه دارد...

کد خبر 5030663 جواد بخشی الموتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام حسن روحانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد ایران مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی دفاع مقدس ستاد انتخابات کشور هفته دفاع مقدس برجام ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش ذوالفقار ۹۹ صحن مجلس مجلس یازدهم محمدجواد ظریف هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در تحقق شعار سال، نقش تعیین کننده دارد 

 علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام  جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعار های سال را اقتصادی نامگذاری کردند و همانگونه که فرمودند یکی از مسائل اصلی کشور اقتصاد است و همه ما وظیفه داریم در این رابطه تلاش بیشتری داشته باشیم.

عزیزی ادامه داد:حل شدن مسئله اقتصاد بسیار مهم است چون موضوع معیشت مردم را در بر گرفته و برای اینکه این اتفاق انجام شود، رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم در اقتصاد و تولید را در دستور کار قرار دادند و عنوان جهش تولید را نامگذاری کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: جهش با رشد تولید متفاوت است چون رشد، مسیر عادی، معمولی و با سرعت متعادل خود را طی می کند ولی جهش چند پله ای اتفاق می افتد و ما باید در مسائل تولید کشور حالت پرش و سرعت مضاعفی داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم. 

او افزود: این اتفاق صورت نمی پذیرد مگر با مشارکت آحاد مردم عزیز و امیدواریم در مجموعه دولت نیز ما بتوانیم خوب برنامه ریزی کنیم تا زمینه مشارکت بیشتر مردم در مسائل اقتصادی و به ویژه تولید فراهم شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مسئله اقتصاد یکی از دغدغه های مهم همه مسئولان نظام بخصوص در دولت مردمی سیزدهم است، حل این مسئله در اولویت قرار داشته و دارد تا مردم در زندگی خود مضیقه و مشکلات معیشتی نداشته باشند و انشالله با مشارکت همه مردم و به نحو احسن مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حمله تند ژنرال «دان حالوتس» رئیس سابق ستاد ارتش اسرائیل به نتانیاهو : اگر آمریکا از اسرائیل حمایت نکند با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد ؛ نتانیاهو باید خودش را از بالاترین برج به پایین بیندازد؛ او ما را به نابودی می‌بَرد (فیلم)
  • جهش تولید با مشارکت مردم تنها مسیر پیشرفت ایران
  • ۱۰ واقعیت جالب که ممکن است نظر شما را نسبت به قهوه تغییر دهد
  • مشارکت مردم در تحقق شعار سال، نقش تعیین کننده دارد 
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| موسی شهبازی
  • جهان چگونه به پایان می‌رسد؟ تصویری ترسناک از سرنوشت هر سیاره پس از مرگ خورشید
  • خاندوزی، وزیر اقتصاد: با نسلی مواجه‌ هستیم که انگیزه و تمایلی در امر اداره کشور ندارند
  • چالش‌هایی که در روزه‌ داری با آنها مواجه می‌شویم/ چگونه مشکلات گوارشی را کاهش دهیم؟/ دلایل بروز یبوست و نحوه پیشگیری از آن در افراد روزه‌ دار
  • تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی آبسال در تهران و حومه
  • چالش‌هایی که با روزه‌داری مواجه می‌شویم/ چگونه مشکلات گوارشی را کاهش دهیم؟