Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ضمن تاکید بر اصلاح نظام مالیاتی بر نظارت جدی در نحوه فعالیت و تشکیلات شرکت‌های ثبت شده تاکید کرد.

آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اصلاح نظام مالیاتی گفت: از اشکالاتی که در ثبت نظام مالیاتی وجود دارد نبود نظارت جدی بر عملکرد برخی شرکت‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اصفهان گفت: اینکه چند شرکت توسط یک نفر ثبت می‌شود و با نام و کد دیگری در آن فعالیت می‌کنند تخلف است و نشان می‌دهد که اداره ثبت دقت لازم را ندارد اداره ثبت باید بداند که شرکت‌های ثبت شده کجا و چه فعالیت‌هایی انجام می‌دهند.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد با تاکید بر اینکه برای اصلاح امور مالیاتی لازم است اداره ثبت نظارت لازم را بر شرکت‌های ثبت شده داشته باشند، ادامه داد: بسیاری از مشکلات کشور ما به دلیل درست نبودن روش‌های کار است که باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: امام جمعه کاشان: گروه خاصی از واردات کالا‌های لوکس متنعم می‌شوند

انتهای پیام/

برچسب ها: امام جمعه اصفهان مالیات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان مالیات امام جمعه اداره ثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه خرید کفش از سایت های خارجی در ایران

خوشبختانه با وجود تمامی این تحریم‌های ناعادلانه، هنوز امکان خرید و سفارش کفش از سایت‌های خارجی توسط شرکت‌های واسطه معتبر همچون ایرانیکارت فراهم شده است. ---------------- رپرتاژ آگهی -----------------

در دنیای امروز ظاهر و استایل شما سریعتر از هر چیز دیگری، می‌تواند معرف شخصیت و اعتبار شما باشد. اگر شماهم جز افرادی هستید که به تیپ و ظاهر خود اهمیت زیادی می‌دهید، حتما می‌دانید که خرید یک کفش راحت که البته شیک هم باشد، در نگاه و برخورد اول به دیگران این تفکر را می‌دهد که شما به همان اندازه که در لباس پوشیدنتان حساس هستید، در کار و زندگیتان هم منظم و دقیق خواهید بود. خب وقتی از کفش زیبا و راحت صحبت می‌کنیم، برندهای معروف و محبوب در صنعت کفش ازجمله نایک، آدیداس، نیوبالانس، پوما و ... به ذهنمان می‌رسند. اما یکی از چالش‌هایی که باعث می‌شود ما در ایران سراغ خرید کفش‌های برند خارجی نرویم، بحث تحریم‌های اقتصادی و نبود شرایط برای خرید از سایت‌ های خارجی است. اما راه‌حل چیست؟ خوشبختانه با وجود تمامی این تحریم‌های ناعادلانه، هنوز امکان خرید و سفارش کفش از سایت‌های خارجی توسط شرکت‌های واسطه معتبر همچون ایرانیکارت فراهم شده است. اگر می‌خواهید با چگونگی نحوه خرید کفش از سایت‌های خارجی آشنا شوید، با ما در ادامه همراه باشید.
  بهترین سایت های خارجی برای خرید کفش
سایت‌های خارجی زیادی هستند که شما می‌توانید کفش مدنظرتان را از این وب سایت‌ها خریداری کنید. اما اینجا یک مسئله مهم وجود دارد و آن هم این است که شما قبل از خرید باید از مطمئن بودن فروشگاه، اطمینان حاصل کنید. متاسفانه گاهی اوقات پیش‌آمده که سایت نامعتبر بوده که در بهترین حالت، کالاهای فیک را به مشتریان ارسال کرده است و در بدترین حالت هم ممکن است از طریق اطلاعات حساب بانکی شما، سرمایه‌تان را از حساب خارج کنند. به همین علت بهترین راه برای خرید کفش، خرید از سایت‌های معتبر خارجی است. در ادامه لیستی از بهترین سایت‌های خارجی برای خرید کفش را خواهیم آورد:
   - خرید کفش از سایت خارجی آمازون
یکی از سایت‌های خارجی نام آشنا برای کاربران ایرانی، سایت آمازون است که امروزه بیش از 40 میلیون کاربر فعال دارد و در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. برای خرید کفش از سایت امازون تنها کافیست وارد وب سایت رسمی آمازون به آدرس www.amazon.com شوید و از بخش دسته‌بندی محصولات، وارد صفحه مربوط به کیف و کفش شده و انواع کفش‌ها را در برند و طرح‌های مختلف از فروشندگان زیادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، مشاهده کنید و خرید خود را انجام دهید. برای خرید از آمازون به کارت‌های اعتباری بین‌المللی نیاز خواهید داشت.
   - سایت خارجی Ebay
سایت Ebay هم مانند آمازون یکی از سایت‌های قدیمی و معتبر در سراسر جهان است که بیش از 20 سال سابقه فعالیت دارد. این سایت در بیش از 30 کشور نمایندگی دارد و گفته می‌شود گردش مالی آن حدود چندین میلیارد دلار است. جالب است بدانید ای بی اولین وب سایت فروشگاه آنلاین است که امکان خرید کالاهای دسته دوم را به صورت اینترنتی برای کاربران خود فراهم‌کرده است. شما برای خرید کفش از ای بی می‌توانید وارد وب سایت رسمی آن شوید و از بخش کیف و کفش، کفش مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید. فقط درنظر بگیرید برای خرید از سایت Ebay باید از خدمات پرداخت ارزی کمک بگیرید.
 
   - سایت خارجی علی اکسپرس
خب در میان این همه سایت‌های خارجی معتبر، سری هم به کشور چین بزنیم؛ جایی که فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس آنقدر موفق عمل کرده است که هزاران فروشنده، محصولات اورجینال خود را در این سایت به فروش گذاشته‌اند. امکان خرید بیش از 40 نوع کالا در بسته‌بندی‌های مختلف در علی اکسپرس وجود دارد که ازجمله آن‌ها، محصولات کیف و کفش است که البته هنگام پرداخت هزینه کالا، باید صاحب حساب بین‌المللی باشید.
   - سایت آدیداس
برند آدیداس برای همه‌ی ما محبوب است! این برند یکی از برندهای معروف دنیاست که تقریبا در اکثر کشورهای جهان، نمایندگی دارد. در میان انواع محصولات آدیداس، می‌توان گفت کفش آدیداس به علت زیبایی و کیفیت بالای آن، متقاضی زیادی در دنیا و به ویژه در ایران دارد. اما خب متاسفانه باتوجه به تحریم‌های اقتصادی، برای خرید مستقیم کفش آدیداس اورجینال با چالش روبه‌رو هستیم. اما جای نگرانی نیست چراکه شما می‌توانید به کمک خدمات ارزی شرکت‌های واسطه، کفش مدنظرتان را با کمی زحمت بیشتر خریداری کنید و از آن لذت ببرید!
   - سایت خارجی نایکی
برند محبوب نایکی که در تلفظ فارسی، نایک گفته می‌شود، یک شرکت آمریکایی چند ملیتی است که در زمینه طراحی، توسعه و عرضه محصولات متنوعی از جمله کیف و کفش، پوشاک، محصولات ورزشی و ... فعالیت می‌کند. شما برای خرید کفش خارجی و اورجینال نایک می‌توانید به وب سایت رسمی این شرکت سری بزنید و از طریق پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی، خرید خود را نهایی کنید.
    مزایای خرید کفش از فروشگاه های خارجی
خرید کفش از سایت‌های خارجی با مزیت‌های زیادی همراه است که در ادامه به چندین مورد اشاره خواهیم کرد:
   - دسترسی به محصولات با تنوع بالا: طبیعتا هنگام خرید از سایت‌های داخلی در ایران، با تنوع محصولات کمتری رو به‌رو هستیم درحالیکه شما با خرید از سایت‌های خارجی می‌توانید به محصولات متنوع در انواع برندهای مختلف دسترسی داشته باشید.
   - قیمت منصفانه محصولات: با اینکه برای خرید بیشتر محصولات خارجی باید مبلغ آن را به دلار پرداخت کنیم، اما با این وجود گاهی اوقات قیمت محصولات به علت نرخ ارز و مالیات پایین‌تر در برخی از کشورها نسبت به قیمت محصولات اورجینال در ایران، منصفانه‌تر است چراکه فروشگاه‌هایی که در ایران کفش‌های اورجینال ارائه می‌دهند، طبیعتا سود زیادی روی آن می‌کشند.
   - اطمینان از اصالت کالا: باخرید از سایت‌های خارجی معتبر دیگر مطمئن هستید که محصولات اورجینال هستند و نگرانی بابت فیک بودن کالا نخواهید داشت.
   - سهولت خرید: این تصور کاملا اشتباه است که فکر کنید خرید از سایت‌های خارجی با دغدغه زیادی همراه است. اتفاقا اگر شرکت واسطه معتبری را برای خرید از سایت‌های خارجی انتخاب کنید، خرید از این سایت‌ها با خرید از سایت‌های ایرانی، تفاوت چندانی ندارد!
  نحوه خرید کفش از سایت های خارجی در ایران
طبیعتا هنگام خرید از سایت‌های خارجی، مهم‌ترین چیزی که ذهن ما را به خود مشغول می‌کند، روش پرداخت ارز در سایت‌های خارجی و نحوه دریافت کالا در ایران است. پرداخت در سایت‌های خارجی از روش‌های مختلفی همچون کارت‌های اعتباری بین‌المللی، شبکه‌های پرداخت خارجی، صرافی‌ها و خدمات ارزی شرکت‌های واسطه امکان‌پذیر است که در ادامه به طور مفصل در این خصوص صحبت خواهیم کرد.
  پرداخت و خرید مستقیم از سایت های خارجی
در حقیقت روش خرید از سایت‌های خارجی شبیه سایت‌های داخلی است؛ به این معناکه وارد وب سایت خارجی می‌شوید، کالای مدنظرتان را انتخاب کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه می‌کنید اما تنها تفاوت آن این است که هنگام پرداخت نهایی نمی‌توانید از کارت‌های بانکی داخل ایران استفاده کنید چراکه سیستم بانکی ایران به سیستم بانکی جهانی متصل نیست. بنابراین اگر قصد خرید مستقیم از سایت‌های خارجی را دارید، با دو مشکل روبه رو هستید؛ اول اینکه برای خرید مستقیم باید پرداخت ارزی داشته باشید و دوم اینکه از آنجایی‌که ایران تحریم است، امکان تحویل کالا در ایران وجود ندارد. در این صورت باید از دوستان خود در خارج از کشور کمک بگیرید و یک آدرس خارجی برای تحویل کالا ارائه دهید تا کالا را تحویل بگیرند و برایتان بیاورند! به طور خلاصه شما می‌توانید از روش‌های زیر برای پرداخت و خرید از سایت‌های خارجی استفاده کنید:
  استفاده از کارت اعتباری های بین المللی
برای خرید محصول و پرداخت در سایت‌های خارجی می‌توانید از کارت‌های اعتباری بین‌المللی همچون ویزا کارت، مستر کارت، اکسپرس و ... استفاده کنید. البته هنگام پرداخت شما باید علاوه بر اطلاعات کارت، اطلاعات دیگری نظیر شماره تماس، آدرس سکونت و کدپستی غیرایرانی را وارد کنید. به همین علت بهتر است از دوستان خود که در خارج از ایران سکونت دارند، برای تحویل کالا کمک بگیرید.
  شبکه های پرداخت خارجی
علاوه بر کارت‌های اعتباری بین‌المللی، شما می‌توانید در سایت‌های خارجی، پرداخت‌های خود را از طریق حساب‌های ارزی انجام دهید. از مهم‌ترین حساب‌های ارزی که امروزه استفاده بیشتری دارد، می‌توان به حساب پی پال، پرفکت مانی و اسکریل اشاره کرد.
  استفاده از صرافی ها برای انجام حواله ارزی
یکی دیگر از روش‌های پرداخت ارز در سایت‌های خارجی، استفاده از صرافی‌ها برای انجام حواله ارزی است که البته خیلی رایج و متداول نیست! در واقع از آنجایی‌که صرافی‌ها در ازای خدمتی که به شما ارائه می‌دهند، یک مبلغ اضافه علاوه بر هزینه کالا و هزینه ارسال به عنوان کارمزد درنظر می‌گیرند، این روش در بین کاربران خیلی طرفدار ندارد.
  خدمات ارزی شرکت های واسطه
درحال حاضر باتوجه به تقاضا و استقبال بالای کاربران ایرانی برای خرید از سایت‌های خارجی، شرکت‌های واسطه همچون ایرانیکارت با ارائه خدمات ارزی به ایرانی‌ها این امکان را می‌دهند تا کالای مدنظرشان را در سایت‌های خارجی انتخاب کنند و فرایند پرداخت را به آن‌ها بسپارند. در میان شرکت‌های واسطه فعال و معتبر در ایران، شرکت ایرانیکارت با ارائه خدمات پرداخت ارزی به کاربران ایرانی این امکان را می‌دهد تا کاربران معادل ریالی هزینه‌ی کالا را پرداخت کنند تا این شرکت پرداخت ارزی در سایت خارجی را برای آن‌ها انجام دهد.
  خرید کفش از سایت های خارجی از طریق ایرانیکارت
ایرانیکارت با بیش از 13 سال سابقه در زمینه خدمات ارزی به عنوان یکی از شرکت‌های واسط معتبر همواره در تلاش است تا مسیر دسترسی کاربران ایرانی به خدمات ارزی را آسان‌تر کند. بنابراین شما می‌توانید روی خدمات ارزی ایرانیکارت برای پرداخت در سایت‌های خارجی حساب ویژه باز کنید! در صورتی‌که قصد خرید کفش از سایت‌های خارجی را دارید، می‌توانید کالای خود را با مناسب‌ترین و منصفانه‌ترین کارمزد دریافت کنید. برای اینکار تنها کافیست از طریق پنل کاربری خود در ایرانیکارت، لینک محصول مدنظرتان را برای ما ارسال کنید و سپس با پرداخت معادل ریالی هزینه‌ی کالا، فرایند پرداخت در سایت خارجی را به ما بسپارید و محصول مدنظرتان را در طی مدت زمان مشخص، درب منزل تحویل بگیرید. در ضمن تمامی امور پرداخت در سایت، تحویل کالا در ایران، ضمانت سلامت کالا، موارد گمرک و... برعهده ایرانیکارت خواهد بود!
 

دیگر خبرها

  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز
  • طرح ملی «ناظران افتخاری» در قم اجرا می‌شود
  • نحوه خرید کفش از سایت های خارجی در ایران
  • اعلام ساعت فعالیت بهاری ابرسازه‌های تفریحی اصفهان
  • پیام تسلیت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای درگذشت هوادار تراکتور تبریز
  • فعالیت ۲۸ سامانه نظارت هوشمند ترافیکی در شهر قم
  • شرکت ۵ هزار دانش‌آموز استان اصفهان در طرح مسطورا
  • وحدت در کلام و رفتار مسئولان، رمز حل مشکلات استان است
  • مسابقه دانش‌آموزی مسطورا تا پایان فروردین تمدید شد/شرکت بیش از ۵ هزار دانش‌آموز اصفهانی
  • تأکید امام جمعه اصفهان بر همبستگی مسئولان نهادهای مختلف با محوریت استانداری