Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری عصر امروز در جلسه فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک یکی از محورهای اصلاح نظام اداری است، اظهار کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های فنی و فرهنگی و توانمندسازی نیروی انسانی در دستور کار است.

وی با اشاره به اهمیت ویژه همکاری و همراهی مخابرات برای تحقق این هدف بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزار شدن هر چه‌بهتر انتخابات آتی و جلوگیری از بروز آسیب در این حوزه در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری سمنان بابیان اینکه تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و تحقق دولت الکترونیک بستر مناسب برای بهبود ارتباط استانداری و فرمانداری با بخشداری‌ها در استان را فراهم می‌کند، افزود: افزایش سرعت خدمات‌رسانی از دیگر مزایای تحقق این هدف است.

منصوری خاطرنشان کرد: شفافیت، سلامت، سرعت و درنهایت رضایت مردم از دیگر برکات تحقق دولت الکترونیک در سطح استان است.

وی همچنین بر برگزاری دوره آموزشی ویژه رابطان فناوری حوزه‌های استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری تابعه استان سمنان تأکید کرد. ‌

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: سامانه رصد و پایش مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌صورت پایلوت در استان سمنان با همکاری دفتر شهری و فناوری اطلاعات اجرایی شد که مهم‌ترین نقش را در توسعه دولت الکترونیک شهرداری‌ها بر عهده دارند.

معنوی افزود: برگزاری جلسات رابطان فناوری اطلاعات واحدهای ستادی با هدف آموزش مهارت‌های کاربردی و آموزش با نحوه برگزاری و مدیریت جلسات بر بستر فضای مجازی در دست اقدام است.

وی خاطرنشان کرد: برقراری و توسعه ارتباط فیبر نوری بخشداری‌های مستقل با همکاری دفتر شهری و شهرداری‌ها در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دولت الکترونیک فناوری اطلاعات توسعه نظام اداری فاطمه منصوری معاون توسعه استاندار سمنان توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس کل دادگستری خوزستان گفت: استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان به عنوان یک نهاد ارفاقی، در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، ۲۱ درصد افزایش یافته است.
در سال ۱۴۰۱، تعداد ۷۱۰ نفر از زندانیان واجدشرایط از پابند الکترونیکی بهره‌مند شدند که این رقم در سال گذشته به ۸۶۵ فقره رسید.
علی دهقانی با اشاره به اهمیت کاهش جمعیت کیفری در ایجاد فضای مناسب اصلاح و بازپروری مجرمان در ندامتگاه‌ها، افزود: با استفاده صحیح از مجازات‌های جایگزین حبس و نهاد‌های ارفاقی قانونی از جمله نظام نیمه آزادی، فرصت و فضای بیشتری برای اصلاح مجرمان حرفه‌ای که بیرون بودن آنان از زندان برای جامعه خطرناک است، فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه افرادی می‌توانند از این ارفاقات بهره‌مند شوند که در برنامه‌های اصلاحی زندان شرکت داشته و به تعهدات خود در زندان عمل کنند ادامه داد: در همین راستا جمعیت زندان‌ها باید به صورت مرتب رصد و پالایش و افراد واجد شرایط احصا شود.
استفاده از پابند الکترونیک در نظام نیمه‌آزادی فرصتی برای مرتکبین فراهم می‌کند که مجازات حبس خود را در کنار خانواده و در محل اشتغال خود بگذرانند و چنانچه فردی شرایط استفاده از این فرصت را قبل از انتقال به زندان داشته باشد، باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • استفاده از پابند الکترونیک در خوزستان ۲۱ درصد افزایش یافت