Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@19:57:48 GMT

پرواز مشهد در فرودگاه رامسر برقرار شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۰۲۵

آفتاب‌‌نیوز :

پس از افتتاح باند جدید این فرودگاه و در جریان درخواست شهروندان ، پرواز مسیر رفت و برگشت رامسر - مشهد هم به فرودگاه رامسر اضافه شد تا هم رامسری ها راحت تر به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند و هم مشهدی ها و گردشگران خارجی آن شهر بتوانند برای به رامسر سفر کنند.

پرواز رامسر - مشهد روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام فرودگاه رامسر ، پرواز سه شنبه ساعت 12 و 55 دقیقه فرودگاه رامسر را ترک می کند و ساعت 14 و 45 دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین می نشیند . این پرواز سپس ساعت 15 و 10 دقیقه مشهد را به مقصد رامسر ترک می کند و ساعت 16 و 50 دقیقه در فرودگاه این شهر فرود می آید.

پرواز روز جمعه هم ساعت 11 و 25 دقیقه رامسر را ترک می کند و ساعت 12 و 55 دقیقه به مشهد می رسد. این پرواز سپس ساعت 11 و 40 دقیقه فرودگاه مشهد ترک کرده و ساعت 15 و 20 دقیقه در رامسر به زمین می نشیند.

فرودگاه رامسر در حال حاضر تمامی روزهای هفته در مسیر تهران و بر عکس ، هفته ای سه روز به مقصد اصفهان و بالعکس و هفته ای 2 روز هم در مسیر اهواز و برعکس پرواز دارد.

فرودگاه شهرستان گردشگرپذیر ۸۰ هزار نفری رامسر با قدمتی بیش از۵۰ سال یکی از زیباترین فرودگاه های شمال کشور است که در ضلع شمالی شهر و در حاشیه دریا خزر قرار دارد و طبق اسناد موجود ساخت آن به سال ۱۳۴۲ باز می گردد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رامسر فرودگاه داخلی فرودگاه رامسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ لغو شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیرو نوتام صادره شماره «۱۱۳۵» فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ بعداز ظهر امروز (۲۶ فرودین) بسته و تمامی پرواز‌ها تا زمان اعلام شده، باطل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برقراری پرواز قشم مشهد از چهارشنبه هفته جاری
  • پرواز مشهد - قشم برقرار شد
  • برقراری مجدد پرواز مسیر مشهد – قشم
  • پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • پرواز تمام فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • پرواز‌های فرودگاه امام (ره) تا فردا باطل شد
  • لغو چند پرواز فرودگاه رشت
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به غرب و جنوب کشور لغو شد
  • لغو پرواز تهران – بیرجند – تهران
  • پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ لغو شد