Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@08:11:06 GMT

بازیکن مورد نظر استقلال و تراکتور در تمرین پیکان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۰۷۶

بازیکن مورد نظر استقلال و تراکتور در تمرین پیکان

سعید واسعی هم که در روزهای اخیر از تیم های استقلال و تراکتور پیشنهاداتی را دریافت کرده در این تمرین شرکت کرد.

به گزارش مشرق، عصر امروز تیم فوتبال پیکان تمرینات خود را برای حضور در لیگ برتر رسما آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: بازیکن سابق استقلال به پیکان پیوست

سعید واسعی هم که در روزهای اخیر از تیم های استقلال و تراکتور پیشنهاداتی را دریافت کرده در این تمرین شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید شیخ ویسی هم که زمزمه‌هایی از جدایی او به گوش می‌رسد در تمرین پیکان حضور داشت.

قبل از شروع تمرین بازیکنان و کادر فنی در محل آمفی تاتر باشگاه پیکان با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا اکبر محمدی مدیر عامل باشگاه پیکان  طی صحبت‌هایی خود ضمن خوشامد گویی به بازیکنان قدیم و جدید تیم و تشکر و تجلیل از مدیریت قبلی آقای گرشاسبی و کادر فنی در راستای حفظ سهمیه تیم و تشکر از حسن اعتماد مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو مقیمی و ابوالحسنی و حمایت اعضای هیات مدیره و زحمات و تلاش شبانه روزی اعضای کمیته فنی و پرستل باشگاه  از همه تیم خواست که با اراده و جدیت کار خود را شروع کنند و از همین ابتدای کار  با قدرت در تمرینات شرکت کرده تا بتوانند در فصل پیش رو فوتبال پیکان را به جایگاهی که در خور نام پیکان است برساند.

محمدی همچنین خطاب به بازیکنان افزود: شما تمام توان و تمرکز خود را در زمین بگذارید و ما بعنوان تیم مدیریتی  همه حمایت های لازم را از تیم خواهیم کرد.

اسحاق اینانلو رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان نیز ضمن آرزوی موفقیت برای پیکان در فصل پیش رو گفت: ما همه یک تیم هستیم که برای یک هدف می جنگیم و اگر به کسب موفقیت باور داشته باشیم آن را بدست خواهیم آورد امیدوارم با تلاش همگی بازیکنان و کادر فنی حریف سر سختی برای رقبای خود باشیم.

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان هم ضمن تشکر از حضور مدیران باشگاه در اولین جلسه تمرینی تیم گفت: سوابق  محمدی نشان می دهد که ایشان فوتبالی ترین مدیری است که یک باشگاه می تواند داشته باشد و این یک نکته مثبت برای ماست که ایشان درک بالائی از مسائل و مشکلات یک تیم دارند.

ویسی همچنین افزود: ما همه یک خانواده هستیم که برای موفق شدن احتیاج به همدلی و تلاش داریم کسانی که دلشان با تیم است حتی اگر روی نیمکت یا کنار تیم هستند مطمئنا با انرژی خود کمک شایانی به موفقیت مجموعه فوتبال پیکان میکنند. ما این فصل هدف بالایی را دنبال میکنیم و با اعتقادی که به توانایی های تک تک شما بازیکنان دارم یقین دارم که به هدف خود در پایان فصل خواهیم رسید.

حمید بزرگی از اعضای هیات مدیره نیز ابراز داشت که با اعتقاد به شعار همه برای یک هدف مطمئنابه کسب هدف مورد نظر خواهیم رسید که امیدوارم این اتفاق بیافتد.

بعد از اتمام جلسه بازیکنان به زمین تمرین رفتند و زیر نظر عبدالله ویسی تمرینات خود را آغاز کردند. مدیران پیکان نیز دقایقی ازنزدیک شاهد تمرینات شاگردان ویسی بودند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین اکبر محمدی باشگاه پیکان سعید واسعی لیگ برتر عبدالله ویسی تیم فوتبال پیکان وحید شیخ ویسی مشرق فوتبال پیکان هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت که بازیکن اکوادوری پیشین تیم فوتبال این باشگاه پس از طی دوره نقاهت می‌توانست به میادین بازگردد، اما آبی‌های اهوازی برای این بازیکن ریسک نکردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سرجیو سائول کوینترو چاوز که اواسط اسفند سال 1403 به تیم فوتبال استقلال خوزستان پیوسته بود، به دلیل ابتلا به هپاتیت B از این باشگاه جدا شد تا با خروج نام وی از فهرست آبی‌های اهوازی، محمد آبشک به استقلال خوزستان ملحق شود.

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره این مسئله اظهار داشت: هپاتیت این بازیکن اکوادوری قابل کنترل بود، اما نخواستیم ریسکی بپذیریم. او باید کارهای درمانی خود را انجام می‌داد و پس از آن به تیم اضافه می‌شد. با این حال با توجه به فرصت باقیمانده تا پایان لیگ برتر، ریسک نکردیم و قرارداد این بازیکن باکیفیت فسخ شد.

جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت B

وی در واکنش به طرح این موضوع که بهتر بود آزمایش‌های پزشکی بازیکن فوق پیش از عقد قرارداد طی شود، خاطرنشان کرد: آزمایش اولیه این بازیکن در ایفمارک «اوکی» بود. با این حال آزمایش خون چاوز بعد از آن اعلام شد که نشان می‌داد بازیکن به هپاتیت B مبتلا شده است. خوشبختانه از لحاظ عقد قرارداد نیز حرفه‌ای عمل کردیم تا بازیکن نتواند باشگاه را محکوم کند و چاوز خودش فسخ قرارداد را نوشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در مورد احتمال اینکه چاوز با شکایت از این باشگاه بتواند مبلغ قرارداد خود را به‌صورت کامل دریافت کند، به تسنیم گفت: ما تلاش می‌کنیم ریسک مدیریتی را در زمینه عقد قرارداد پایین بیاوریم و یک وکیل اسپانیایی داریم که مورد تأیید فیفاست. به ما گفتند که چاوز را برای مداوا به پزشک عفونی معرفی کنیم تا بعد از مداوا به تیم اضافه شود، اما گفتیم که نمی‌ارزد این فرصت را سپری کنیم و زمانی نداشتیم.

نجفی راجع به پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ بیست‌وسوم تصریح کرد: تاکنون 60 درصد از قرارداد بازیکنان داخلی را پرداخت کرده‌ایم. همچنین 40 درصد از قرارداد بازیکنان خارجی هم پرداخت شده است و قسط بعدی آنها طی یکی دو هفته آینده به حساب بازیکنان واریز می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!
  • خمس: هفته بسیار سختی داشتم
  • بازیکن اسبق پرسپولیس: جواد نکونام برای استقلال من را می خواست و بارها تماس گرفت!
  • حق روزبه را خوردند/ بازیکنان باتجربه تا ابد در تیم ملی نمی‌مانند!