Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@01:10:55 GMT

ماکرون: خود را ملزم به اجرای برجام می‌دانیم

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۰۸۹

ماکرون: خود را ملزم به اجرای برجام می‌دانیم

رئیس‌جمهور فرانسه در سخنرانی خود در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت پاریس و شریکان اروپایی این کشور خود را ملزم به اجرای برجام می‌دانند.

به گزارش فارس، «امانول ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت که پاریس و شرکای این کشور خود را ملزم به اجرای برجام می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک کوتاه: asriran.com/0038bS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ماکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: مهندسان ایرانی در بیش از ۲۰ کشور جهان در حال اجرای پروژه‌های برق و آب هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا افتتاح شد.

پروژه ۱۲۰ مگاواتی اومااویا دارای دو سد بتن-غلطکی و لوله انتقال آب ۱۹ کیلومتری است. نیروگاه تولید برق این طرح در عمق ۷۵۰ متری زمین جای دارد.

پروژه چند منظوره اومااویا، همچنین ۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی سریلانکا را تحت آبیاری قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان سخنانی اظهار کرد: فکر و دانش مهندسان ایرانی امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در جای جای قاره آسیا ظهور رو بروز دارد. انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای به عنوان رهبر این انقلاب و شهدای همچون سردار سلیمانی به ملت ما آموختند که ما می‌توانیم.

وی افزود: دشمن به ما القا می‌کرد که ما نمی‌توانیم، اما ما توانستیم، خواست و اراده ملیت ایران تحقق پیدا کرد و دشمن ناکام ماند.

رئیسی ادامه داد: آقای رئیس جمهور و وزرای محترم کشور دوست سریلانکا، جمهوری اسلامی آمادگی دارد در پیشرفت کشور شما کمک کند و تجربه ۴۵ ساله از استقلال و خودکفایی خود را به اشتراک بگذارد.

رئیس جمهور کشورمان اظهارکرد: آقای رئیس جمهور و همه مسئولان سریلانکایی، ما آمادگی داریم در طرح‌ها و پروژه‌های سریلانکا با صدور خدمات فنی و مهندسی خود در پیشرفت شما کمک کنیم.

وی همچنین تأکید کرد: ما با کشور‌های آسیای و کشور‌های همسایه از جمله سریلانکا بنای تعامل و همکاری داریم.

رئیسی گفت: آنچه نظام سلطه به ملت‌ها القا می‌کند که شما بدون حضور ما نمی‌توانید پیشرفت کنید و بدون مشارکت ما ما نمی‌توانید توسعه پیدا کنید، دروغ است و یک القای استعماری و استکباری است.

رئیس قوه مجریه کشورمان همچنین اظهارداشت: از وزیر محترم نیرو و از شرکت‌های ایرانی فعال در این پروزه و از متخصصین فعال ایرانی و از متخصصین کشور دوست سریلانکا و وزیر نیروی سریلانکا کمال تشکر را دارم.

وی تأکید کرد: آنچه برای من و همکاران اهمیت دارد این است که برای رفاه حال مردم سریلانکا گامی برداشته شد و ما رفاه حال مردم سریلانکا را رفاه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق ایران در بیش از ۲۰ کشور جهان
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • رئیس جمهور: مهندسان ایرانی در بیش از ۲۰ کشور جهان در حال اجرای پروژه‌های برق و آب هستند
  • رئیسی: امنیت پاکستان را امنیت خود می‌دانیم
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • رییسی: همه بخش‌ه ملزم به اجرای قانون حجاب هستند