Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی ربیعی  سخنگوی دولت در آیین تجلیل از خانواده معظم شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان در محل استانداری این استان اظهار داشت: شهدای مبارزه با موادمخدر تنها شهدای امنیت نیستند بلکه شهدای سلامت مردم ایران و بشریت هستند که مظلومیت خاصی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مردم بسیاری از کشورهای دنیا به ویژه اروپا مدیون شهدای مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران هستند زیرا اگر ایران با این ماده خانمان سوز و سوداگران مرگ مبارزه نکند بسیاری از این کشورها وضعیت بدی از جانب مواد مخدر خواهند داشت.

سخنگوی دولت افزود: دولت مدیون شهدا و خانواده شهیدان است و خود را در مسیر و راه آنان می داند.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری بیان کرد: در ۶ ماهه اخیر مصوبات خوبی در ارتباط با ایثارگران و خانواده شهدا تصویب شده که بدهی ایثارگران پرداخت شود و وزارت راه و شهرسازی و صندوق اشتغال نیز در حال پیگیری وضعیت مسکن و اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس گفت: هرچه داریم از برکات دفاع مقدس، ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان است.

احمدعلی موهبتی افزود: سیستان و بلوچستان ۲۶۳ هزار شهید و ۴۲۶ هزار جانباز و آزاده در دفاع مقدس، عملیات های تروریستی و مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

او اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است به طوری که تنها در سال گذشته ۳۰۰ تن و پنج ماهه امسال ۱۶۰ تن انواع مواد مخدر توسط دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده است.

رییس شورای تامین سیستان و بلوچستان با اشاره به تشدید برنامه های مبارزه با مواد مخدر در این استان گفت: اگر در گذشته بیشتر کشفیات نیروهای جان برکف استان بلاصاحب بود اما امسال با اشراف اطلاعاتی و تقویت مرزها بیشتر کشفیات مواد مخدر با صاحب است.

او  افزود: با نوع برخورد دستگاه های مقابله ای شرایط خوبی در استان حاکم شده است.

موهبتی اظهار داشت: خانواده ها در سیستان و بلوچستان برای حفاظت از جان انسان ها در مقابل عواقب خطرناک مواد مخدر در خط مقدم مبارزه با این مواد خانمان سوز قرار دارند.

او  با اشاره به سهمیه استخدامی دستگاه های اجرایی استان گفت: امسال مجوزهای خوبی برای جذب نیرو در دستگاه های اجرایی استان گرفته شده که سهم خانواده محترم شهدا مشخص شده است که باید از طریق بنیاد شهید اطلاع رسانی لازم انجام شود.

در این دیدار که ۵۰ خانواده شهید و جانباز مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان حضور داشتند از خانواده محترم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخنگوی دولت هفته دفاع مقدس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد

معاون دادستان قم از کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سال گذشته در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ‌سید‌محمد ملیحی با بیان اینکه طرح‌های دستگیری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان موادمخدر و جمع‌آوری معتادین متجاهر با قوت و به طور مستمر در حال اجراست، اظهار داشت: در سال گذشته مجموعا در استان قم 4 هزار و 321 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 4 هزار و 249 کیلوگرم تریاک و سایر مواد مخدر و 32 کیلوگرم شیشه و هروئین کشف و ضبط شده است.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای انقلاب قم با اشاره به بازرسی از اماکن و اصناف با دستور قضایی و با هدف مبارزه با خرده‌فروشان موادمخدر در سال گذشته، اظهار کرد: طی بازرسی صورت گرفته مقادیر قابل توجهی موادمخدر کشف و ضبط شد که منجر به پلمب محل و تشکیل پرونده قضایی شده است.

وی به نظارت و بازرسی از عطاری‌ها در راستای طرح مقابله با عرضه موادمخدر اشاره و خاطرنشان کرد: در سال 1402 از 141 عطاری بازرسی صورت گرفت که به دلیل عرضه قرص‌های غیرمجاز و محصولات با پایه مواد مخدر 106 عطاری پلمب شدند.

ملیحی همچنین از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر در نوروز امسال خبر داد و اظهار کرد: در این طرح که با حضور میدانی مقامات قضایی دادسرا انجام شد بیش از 115 کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

وی با اشاره به استفاده از سگ‌های موادیاب در بازرسی‌های حرفه‌ای، گفت: 2 مغازه و 2 گاراژ نیز در طرح نوروزی پلمب شده‌اند.

معاون دادستان قم با بیان اینکه 115 کیلو گرم مواد مخدر از خرده‌فروشان در طرح نوروزی کشف شده است، افزود: از این میزان 97 کیلوگرم حشیش و 15 کیلو نیز تریاک و مابقی سایر مواد مخدر بوده است.

این مقام قضایی با تأکید بر برخورد قاطع با فروشندگان و عرضه‌کنندگان مواد مخدر در رابطه با درمان و بازتوانی معتادین، عنوان کرد: از میان دستگیرشدگان تعداد 299 نفر به مراکز ترک اعتیاد اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۴ تن مواد مخدر در استان قم کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه در این شهر
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر در بزرگراه آزادگان
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
  • ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد
  • جزئیات شهادت مأمور پلیس هیرمند
  • مامور انتظامی در شهرستان هیرمند به شهادت رسید
  • شهادت یک مامور انتظامی در سیستان و بلوچستان