Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، آیین تکریم از خانواده شهیدان زاهدی و سمیع با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، استاندار و ارتباط تصویری با سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام ارزانی مشاور وزیر و رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

جایگاه امروز کشور مدیون رشادت‌ها در سال‌های دفاع مقدس است

در این آیین از زینب سمیع مادر شهیدان بهرام، سعید و حمید زاهدی تقدیر به عمل آمد.

این مادر شهید خواهر شهیدان عبدالله، قدرت‌الله و، ولی الله سمیع نیز می باشد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس تکریم از خانواده شهیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد