Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@11:32:52 GMT

امنیت کشور ایران در منطقه بی‌بدیل است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۴۰۵

امنیت کشور ایران در منطقه بی‌بدیل است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد عصر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی خوزستان که با حضور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال به همه انسان‌ها سرمایه‌ای می‌دهد که اگر به موقع و درست به کار برده شود که در این صورت از امانت‌های الهی به خوبی نگهداری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: خسران هم معنوی و هم مادی است به طور مثال خانواده یک نعمت الهی است که انسان در راستای حفظ آن باید تلاش داشته باشد ولی اگر به حادثه عاشورا نگاه کنید، متوجه می‌شوید که اگر همه دنیا هم مقابل امام حسین (ع) ایستاده بود ولی وجود مبارک ایشان باز هم برای جلوگیری از خسران معنوی بسیاری از مادیات و حتی نعمت الهی یعنی خانواده خود را فدا می‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان تصریح کرد: خسران مادی قابل جبران است ولی خسران معنوی جبران‌پذیر نیست و اگر انسان از نعمتی که خداوند در اختیار او قرار داده است، به خوبی نگهداری نکرده باشد، هرگز موفق نمی‌شود.

موسوی فرد یادآور شد: اگر در هشت سال دفاع مقدس یا سالیان اخیر خوب درخشیدیم نباید کار را رها کنیم چرا که امتحان الهی مستمر است و در همه زمینه‌ها باید به خداوند پناه برد.

وی عنوان کرد: امروز برای تکریم سربازی از سربازان رهبری و معارفه سرباز دیگری به دست فرماندهی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم حضور پیدا کردیم؛ از زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی، مرزبانی و دیگر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی تشکر می‌کنم که امنیت کشور را که در منطقه بی‌بدیل است، تأمین می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با تقدیر از همکاری نیروهای سپاه، بسیج و ارتش در تأمین امنیت کشور بیان کرد: دستاورد تلاش‌های همه نیروهای مذکور ایجاد امنیت فعلی آن هم در منطقه‌ای که روی انباری از باروت قرار گرفته است؛ دشمنان ایران به دنبال یک تابستان داغ برای ایران بودند ولی خودشان شاهد آتش‌سوزی‌های گسترده بودند.

موسوی فرد در پایان یادآور شد: مردم برای اربعین امسال باید به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری که برای حفظ سلامت آنها اعلام شده در خانه بمانند و نهایتاً به اماکن مذهبی و یا حتی گلزار شهدا بروند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ

در روزهای اخیر علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی، بنابر دعوت نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه، در رأس یک هیات بلندپایه‌ امنیتی برای شرکت در دوازدهمین "نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی" و "نشست دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس” عازم شهر سن‌پترزبورگ روسیه شده است.
شرکت در این اجلاس مهم از جانب جمهوری اسلامی ایران به لحاظ روند تحولات منطقه‌ای به خصوص بعد از عملیات وعده صادق اهمیت بالایی دارد.
ایران در روند شکل‌گیری نظم نوین منطقه، می‌کوشد با همکاری سایر کشورها با روند تروریسم، به ویژه تروریسم دولتی اسرائیل مقابله کند.
ایران و روسیه در ماه‌های اخیر هردو قربانی تروریسم بوده‌اند و بنابراین اجلاس امنیتی سن پطرزبورگ نسبت به اجلاس امنیتی مونیخ که شرکت‌کنندگان در آن عمدتا حامی تروریسم هستند، حائز اهمیت است.
در این اجلاس ۱۱۰ کشور از  پنج قاره جهان که نشان از اهمیت این اجلاس و توجه به رویکردهای تازه امنیتی برپایه همکاری دارد. مذاکرات دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با مقامات دیگر کشورها در حاشیه این اجلاس که بصورت دوجانبه با مقامات برخی از کشورها از جمله هند، برزیل، سوریه، عراق و سایر کشورها انجام شد، نمونه‌ای از همین تعاملات محسوب می‌شود.
این اجلاس امنیتی درحالی برگزار می‌شود که منطقه در آتش جنگ‌افروزی صهیونیستها می‌سوزد و نیاز به اتحاد جهانی برای مقابله با این جنگ‌طلبی دارد. شرایط جدید منطقه به‌ویژه بعد از عملیات وعده صادق، نگاه‌ها را به ایران دوخته که چگونه تحولات تازه را مدیریت می‌کند.
به این ترتیب، حضور ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ را باید اتفاقی مهم در چارچوب نظم نوین منطقه‌ای و جهانی توصیف کرد و یادداشتهای تفاهم امنیتی حاشیه آن را به مثابه شکل دهنده آینده به بررسی نشست.

دیگر خبرها

  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • «امنیت» و «تجارت» محور رایزنی ایران و پاکستان
  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا