Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوید مویس، سرمربی وست هم به علاوه دو بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند.

تست کرونای دیوید مویس، سرمربی وست هم و دو بازیکن این تیم مثبت شد.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه وست هم یونایتد، این تیم که از ساعت 22 امشب به مصاف هال سیتی رفته است؛ سه مورد کرونایی دارد که با وجود آمادگی برای بازی امشب، نتوانستند تیم خود را همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوید مویس، سرمربی وست هم به همراه عیسی دیوپ و جاش کولن، کرونایی های وست هم هستند.

همچنین بخوانید:

امرسون پالمیری گزینه جانشینی دی شیلیو در یوونتوس؛ وست هم و نیوکاسل علاقه مند به روگانی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیوید مویس وست هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در دیدار این هفته برابر بورنموث دو بار از این تیم عقب افتاد اما به لطف درخشش برونو فرناندز توانست بازی را به تساوی بکشاند و یک امتیاز از این دیدار به دست آورد.

گارناچو در این بازی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ حضور داشت اما به دلیل عملکرد ضعیفش در نیمه اول با تصمیم سرمربی این تیم در بین دو نیمه جایش را به بازیکن دیگری داد و تعویض شد و به نظر می‌رسید که از این اتفاق چندان خوشحال نیست.

او پس از پایان این دیدار دو پست را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) لایک کرد که از تصمیم تن‌هاخ برای تعویض او انتقاد کرده بود تا به این شکل نارضایتی‌اش از این تصمیم را نشان دهد.

حالا سخنگوی باشگاه منچستریونایتد در گفتگو با Manchester Evening News گفته است که در داخل این باشگاه به این موضوع رسیدگی خواهد شد و تصمیم نهایی بر عهده سرمربی تیم است که چطور باید با این بازیکن برخورد کند.

تن‌هاخ سرمربی سختگیری است و روی مسائل انضباطی حساسیت بسیاری دارد و پیش از این هم جیدون سانچو را به همین دلیل از تیمش کنار گذاشته بود.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سرمربی مشهور به گل خورده (عکس)
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • سرمربی یونانی با یک خبر بد به سیرجان برگشت!
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • امشب با کله خوک دمبله را هدف می گیرند!
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!