Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:55:10 GMT

اورژانس اجتماعی گلپایگان کمبود نیرو دارد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۴۴۰

اورژانس اجتماعی گلپایگان کمبود نیرو دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه فرشاد عصر سه‌شنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت بانوان شهرستان گلپایگان اظهار داشت: رویکرد بهزیستی استان اصفهان برای پیشگیری از طلاق تغییری نکرده است و با استفاده از مشاوره و بخش خصوصی و سمن‌ها در این زمینه افزایش پیدا می‌کند.

فعالیت ۱۸ مرکز اورژانس اجتماعی در استان اصفهان

وی تصریح کرد: سال ۸۰ استان اصفهان در تعداد اورژانس اجتماعی پیشتاز بود که با گذشت زمان اکنون ۱۸ مرکز اورژانس اجتماعی در استان اصفهان فعالیت دارد اما نیروی انسانی در مراکز اورژانس اجتماعی تقویت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان افزود: گلپایگان تنها شهرستان استان اصفهان است که مرکز اورژانس اجتماعی آن با یک نیرو فعالیت دارد و در زمینه تقویت نیروی انسانی مظلوم واقع شده است.

فرشاد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و محدود بودن منابع، امکان انجام مطالبه گری که بدون برنامه باشد وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ما مرکز مراقبت در شهرستان‌ها نداریم که کمبودی مهم محسوب می‌شود اما با کمک خیرین می‌توانیم مراقبت بعد از خروج از زندان را در خود خانواده شکل دهیم.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به نقش شهرداری‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: شهرداری‌ها با اجرای طرح بازآفرینی شهری می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کند.

وی متذکر شد: با وجود ظرفیت خوب استان در بخش صنعتی و کشاورزی اگر آمار درستی برای جذب نیرو به بهزیستی داده شود، مددجویان در شهر محل سکونت مشغول کار می‌شوند و نیازی نیست به دیگر شهرستانها فرستاده شوند.

کد خبر 5030547

منبع: مهر

کلیدواژه: ازدواج و طلاق اشتغال زایی پیشگیری از اعتیاد ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه توهین به پیامبر گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اورژانس اجتماعی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد

به گزارش قدس خراسان، رضا حسن زاده اظهار کرد: برای برطرف کردن کمبود آب شرب در سه روستای " کهجه، استای و پشته " به صورت مشارکتی با اهالی این مناطق افزون بر ۱۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد ادامه داد: با این اقدام مشکل کمبود آب شرب افزون بر هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی در شهرستان تایباد برطرف خواهد شد.

وی به تنش آبی در سطح برخی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: با شروع فصل گرما و افزایش مصرف آب شرب، ۲ روستای"بهلول آباد و پل بند" از توابع بخش میان ولایت تایباد هم در برخی از ساعت های شبانه روز بیشترین تنش آبی را دارند.

حسن زاده افزود: هم اکنون آب شرب شهری و روستایی تایباد با ۳۵ حلقه چاه تامین می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب تایباد اضافه کرد: برای تامین آب شرب پایدار در شهر "کاریز" طی پنج سال و در شهر "مشهدریزه" طی هفت سال آینده نیاز به حفر چاه جدید است.

وی به فرسوده بودن شبکه توزیع آب شهری و روستایی این شهرستان اشاره و اضافه کرد: هم اکنون قسمتی از شبکه توزیع آب شهری و روستایی تایباد فرسوده است که اصلاح و تعویض آنها در اولویت کاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • شناسایی دو هزار و 613 کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • شناسایی دو هزار و ۶۱۳ کودک دارای اختلال اوتیسم در اصفهان
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • کمبود آب شرب ۳ روستای تایباد برطرف شد
  • برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی مددجویان بهزیستی در بوکان
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است