Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید عباس مینایی شامگاه امروز در جلسه کارگروه آب،کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: شهرستان  اصلاندوز نقطه شروع کشاورزی مدرن کشور است اما وزارت جهاد کشاورزی هیچ اقدامی در خصوص استقرار اداره جهاد کشاورزی در این منطقه انجام نداده است.

وی با بیان اینکه بزرگترین پروژه شمال‌غرب کشور یعنی پروژه عظیم شبکه آبیاری و زهکشی پایاب سد خداآفرین در منطقه مغان عملیاتی شده، افزود: در شهرستان اصلاندوز بیش از ۶ هزار هکتار از این اراضی به کشاورزان و ساکنین در محل واگذار شده و با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا کشت و زرع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اصلاندوز تصریح کرد: نزدیک ۴هزار هکتار از اراضی کشاورزی شرق و غرب دره رود نیز در حال مجهز شدن به سیستم آبیاری نوین است.

مینایی با اشاره به سفر وزیر جهاد کشاورزی و درخواست مکرر کشاورزان و فرمانداری در خصوص ارتقاء مرکز جهاد کشاورزی اصلاندوز به مدیریت گفت: علیرغم پیگیری‌های متعدد متاسفانه این امر تحقق نیافته است.

فرماندار اصلاندوز ضمن دعوت کشاورزان منطقه به رعایت الگوی کشت گفت: اگر الگوی کشت توسط کشاورزان رعایت نشود، بازار فروش مناسبی برای محصولات کشت شده وجود نخواهد داشت که باعث تضرر کشاورزان می‌شود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشارزی مدیریت جهاد کشاورزی تولید محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، نوبخت اژدری در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان اردبیل گفت: تمامی کشاورزان گندم‌کار باید قبل از شروع فصل خرید نسبت به ثبت‌نام در سامانه پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تعیین شده تحویل دهند.
وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام برداشت غلات استان بیان کرد: از کشاورزان تقاضا داریم که از برداشت زودهنگام گندم و جو تولیدی خود به خاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری و در زمان اعلام شده از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل روز گذشته اعلام کرده بود که با وجود سرمازدگی شدید و شیوع آفات در فصل پاییز و زمستان، پیش‌بینی می‌شود که در سال زراعی جاری میزان تولید گندم در استان اردبیل به مرز ۶۰۰ هزار تن برسد.

دیگر خبرها

  • آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • آغاز برداشت غلات از مزارع فراشبند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه