Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، بحران شیوع ویروس کرونا تیم فوتبال الهلال را با بحران مواجه کرده است به طوری که این باشگاه بیش از 15 مورد بازیکن و کادر را درگیر این ویروس می‌بیند.

درتازه ترین اخبار ناصر الدوساری هافبک این تیم و یکی دیگر از پزشکان تیم الهلال به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و بر این اساس در تمرینات این تیم حاضر نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه شایعاتی مربوط به احتمال کناره‌گیری این تیم از لیگ قهرمانان آسیا به گوش می‌رسید اما یکی از مقامات رسمی این تیم آن را رد کرد.

این عضو رسمی باشگاه اعلام کرد که تا زمانی که این تیم حد نصاب قانونی تعداد بازیکن برای حضور در میدان را دارد قصد کناره‌گیری از این مسابقات را ندارد و منتظر بازگشت سایر افراد مصدوم و مبتلا شده می‌ماند.

وی عنوان کرد: هیچ تمایلی برای عقب نشینی وجود ندارد، مگر در مواردی که تصمیم توسط AFC صادر شود. ما با وجود همه شرایط ادامه خواهیم داد تا زمانی که تعداد کافی برای شرکت در جلسه را داشته باشیم و منتظر بهبودی تعدادی از بازیکنان در روزهای آینده هستیم. در حال حاضر برای دیدار شباب الاهلی امارات آماده می شویم و تا زمانی که تعداد بازیکنان قانونی برای ورود به بازی را داشته باشیم ، همانطور که در بازی گذشته اتفاق افتاد ، به میدان می‌رویم.

باشگاه الهلال پیش از دیدار گذشته مقابل شهر خودرو درخواست تعویق بازی را داد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را رد کرد.

الهلال پیش از این صعود خود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را مسجل کرده است.

طبق مقررات AFC هر تیمی که حداقل 13 بازیکن داشته باشد باید در رقابت حاضر شود.

الهلال در دیدار مقابل شهر خودرو 14 بازیکن داشت که شامل 3 بازیکن ذخیره که دو نفر آن‌ها دروازه‌بان بودند، می‌شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا الهلال فوتبال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های فوتبال العین و الهلال در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار بود امروز سه شنبه ۲۸ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ به میزبانی ورزشگاه هزاع بن زائد به مصاف هم بروند که به دلیل بارش شدید باران این بازی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC لغو و به فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین موکول شد.

برنده دیدار رفت و برگشت العین و الهلال در فینال به لیگ قهرمانان آسیا به مصاف برنده دیدار رفت و برگشت یوکوهاما مارینوس و اولسان اچ دی خواهند رفت.

کد خبر 6079909

دیگر خبرها

  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • خلاصه بازی العین 4-2 الهلال (لیگ قهرمانان آسیا - 2023/24)
  • تحقیر تاریخی الهلال در نیمه اول بازی العین
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد