Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@23:02:18 GMT

تمجید استفانو پیولی از بازیکنان آث میلان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۵۳۰

تمجید استفانو پیولی از بازیکنان آث میلان

استفانو پیولی سرمربی آث میلان بعد از پیروزی مقابل بولونیا از تیمش ستایش کرد و گفت میلان خیلی خوب و با اعتماد به نفس کار کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آث میلان در اولین بازی خود در فصل جدید سری آ به مصاف بولونیا رفت و با درخشش زلاتان ابراهیموویچ و دو گل او در این بازی موفق شد حریفش را ۲-۰ شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از بازی از تیمش ستایش کرد و گفت میلان با اعتماد به نفس و عالی بازی کرده و وقتی تیم خوب بازی می‌کند تک تک بازیکنان هم عملکرد بهتری خواهند داشت.

پیولی در پایان بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

” وقتی یک تیم از نظر روحی – روانی وضعیت خوبی دارد بدن‌ها و ساقهای بازیکنانش هم با ذهن و روان خوب بازیکنان هماهنگ می‌شود. ما در مقابل یک حریف به شدت تهاجمی و خشن عالی کار کردیم. به نظر من تیم ما تا زمان گل دوم عالی بود و موقعیت خلق می‌کرد و حریف را پرس می‌کرد. البته بعضی نکات هست که باید روی آنها کار کنیم. وقتی صدرنشین لیگ شدیم بیشتر روی این مسائل تمرکز خواهیم کرد”.

 

سرمربی میلان در ادامه گفت:

” وقتی تیم خوب کار می‌کند تک تک بازیکنان هم عملکرد بهتری خواهند داشت. زلاتان یک قهرمان است و هر بار که وارد زمین می‌شود، حتی در تمرینات، این را نشان می دهد. تیم ما با اعتماد به نفس بازی کرد، نشان داد که می تواند زیر فشار به حفظ ساختار تیمی اش ادامه دهد و با تمام وجود بجنگد. مکانیزم‌های تاکتیکی ما امروز عالی کار کرد”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استفانو پیولی آث میلان استفانو پیولی سرمربی آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید سیاست تیمش استفاده از بازیکنان جوان است.

تیم فوتبال پیکان در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان هوادار است. رضا عنایتی سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده است. هوادار را خودم تاسیس کردم و بازی برابر این تیم یادآور خاطرات است. از وقتی به پیکان آمدم تلاش کردم ذهنیت تیم را تغییر کنم که به نباختن عادت کند که در این کار موفق بودیم. حس می‌کنم شرایط خوبی را داریم، اما بازی فردا برای ما سخت است.

وی افزود: سیاست باشگاه پیکان ساختن بازیکن است و از این رو شرایط سنی تیم ما خوب است. سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و هفته قبل دو بازیکن در رده جوانان بازی دادیم. امیدوارم بتوانیم روند کارمان را ادامه بدهیم. سعی می‌کنیم با تلاش بازیکنان هر بازی با قدرت ادامه بدهیم و در پایان فصل جایگاه خوبی را در پایان فصل داشته باشیم.

اودر ادامه گفت: همچنین درباره ما اهدافی را داریم که می‌خواهیم به آن اهداف برسیم. از وقتی که در پیکان مسئولیت قبول کردم تمرینات خوبی را طراحی کردیم و سعی کردیم با مهاجمان بیشتر کار کنیم تا در گلزنی موفق باشیم. فکر می‌کنم در کار دفاعی هم باید بیشتر کار کنیم، چون وقتی یک تیم گل می‌خورد فقط به خاطر خط دفاع آن‌ها نیست، بلکه به خاطر ساختار دفاعی است که باید ترمیم کنیم.

عنایتی همچنین گفت: بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان با تجربه بهتر می‌توانند کسب تجربه کنند تا با آرامش کامل به پیشرفت خود فکر کنند. همه ما در همه نیاز داشتیم موج جوانی از لیگ شروع شود و به تیم ملی برسد و پیکان در این زمینه پیش قدم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: ما کمبود کیفیت داشتیم؛ رم شایسته صعود بود
  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • پیولی: از اعتماد به نفس و پتانسیل کافی برای غلبه بر رم در المپیکو برخوردار هستیم
  • پیولی: کلید کامبک مقابل رم خط دفاع قوی است
  • میلان همه داشته‌هایش را بسیج کرد: زلاتان هم آمد
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • اولتیماتوم میلان به استفانو پیولی: یا رم را شکست می‌دهی یا در پایان فصل اخراج می‌شوی
  • امشب در لیگ قهرمانان یک فینالیست اسپانیایی داریم!