Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@11:51:27 GMT

ابتکار حریری برای ما الزام‌آور نیست

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۵۵۴

ابتکار حریری برای ما الزام‌آور نیست

سه نخست وزیر پیشین لبنان در بیانیه‌ای تأکید کردند: ابتکار ارائه شده از سوی سعدالحریری رهبر جریان المستقبل را الزام‌آور نمی‌دانند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری رسمی لبنان، نجیب میقاتی، فواد سنیوره و تمام سلام نخست وزیران پیشین لبنان در بیانیه ای به ابتکار ارائه شده از سوی سعد الحریری رهبر جریان المستقبل و یکی از همپیمانان خود واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه میقاتی، سنیوره و سلام آمده است : ابتکار ارائه شده از سوی سعد الحریری صرفا یک ابتکار شخصی است.

این بیانیه افزود پس از سر و صدایی که درباره پست وزارت دارایی به راه افتاد، ما خود را ملزم به تبعیت از این ابتکار نمی دانیم.

این در حالی است که شبکه المنار به نقل از منابع خود اعلام کرد دو گروه مهم شیعی(حزب اللّه و جنبش امل) در واکنش به ابتکار سعدالحریری نخست وزیر اسبق و رهبر جریان المستقبل لبنان گفتند : حریری چگونه به خود اجازه می دهد که برای معرفی وزیری شیعی شروط تعیین کند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: لبنان سعد الحریری کابینه لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله

حزب‌الله لبنان از انهدام تجهیزات پایگاه کنترل هوایی «میرون» رژیم صهیونیستی در عملیات موشکی خود ضد یگان این پایگاه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌های متوالی از چند عملیات جدید خود ضد مواضع دشمن صهیونیستی خبر داد.

در آخرین بیانیه حزب‌الله که تا این ساعت منتشر شده، آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و همچنین در پاسخ به تجاوزات دشمن اسرائیلی علیه روستاهای جنوبی و منازل غیرنظامیان لبنان، ساعت 11:30 امروز چهارشنبه 17 آوریل یگان پایگاه کنترل هوایی میرون را با موشک‌های هدایت‌شونده مورد هدف قرار داده و تجهیزات آن را منهدم کردند.

طبق بیانیه‌های قبلی حزب‌الله، رزمندگان مقاومت لبنان ساعت 8:50 صبح امروز هم محل جدید استقرار نظامیان دشمن در جنوب پادگان برانیت را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

رزمندگان حزب‌الله همچنین ساعت 8:30 امروز محل تجمع نظامیان دشمن در مجاورت موضع نظامی رامیا را با سلاح موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

ساعت 7:50 امروز هم مبارزان مقاومت لبنان محل استقرار نیروهای دشمن در جنوب پادگان برانیت را با سلاح موشکی و توپخانه‌ای هدف قرار دادند.

پیش از آن هم حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که رزمندگان آن ساعت 7:30 صبح امروز چهارشنبه 17 آوریل مقر فرماندهی تیپ 91 ارتش دشمن صهیونیستی را در پادگان برانیت با موشک‌ برکان به‌طور دقیق مورد هدف قرار دادند.

در بیانیه اولی هم که امروز حزب‌الله منتشر کرد آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و نیز مقاومت شجاع و شریف آن، ساعت 11:30 نیمه‌شب گذشته (سه‌شنبه) 16 آوریل یک خودروی نظامی ارتش دشمن را هنگام ورود به موضع نظامی «المطله» با سلاح مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه آن نیروهای دشمن کشته و یا زخمی شدند.

حملات موشکی بامدادی حزب‌الله به سه پایگاه ارتش اسرائیلحزب‌الله سامانه گنبد آهنین اسرائیل را منهدم کردبیانیه حزب‌الله درباره شلیک دهها موشک به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • حکیم: ایران قدرت خود را به جهانیان ثابت کرد
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • حکیم: ایران قدرت خود به جهانیان را ثابت کرد
  • سید عمار حکیم: هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • پایگاه «میرون» اسرائیل زیر آتش موشک‌های حزب‌الله
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ نظامی اسرائیل را هدف قرار داد