Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@12:52:46 GMT

مجتبی حسینی از هدایت نفت استعفا داد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۵۶۰

مجتبی حسینی از هدایت نفت استعفا داد

مجتبی حسینی در متنی که در اختیار ورزش سه قرار داده، جدایی زودهنگام خود از نفت مسجدسلیمان را اعلام کرد.

نفت مسجدسلیمان که طی سال‌های اخیر با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم کرده، به نظر می‌رسد شرایطی سخت‌تر را طی فصل آینده پیش رو داشته باشد؛ جایی که بعد از جدایی مهدی تارتار و بیشتر بازیکنان فصل گذشته این تیم، اکنون مجتبی حسینی که چند روزی از قبول هدایت این تیم توسط او نگذشته نیز در متنی از جدایی زودهنگام خود خبر داده است:

“نمی‌خواستم شرمنده بهترین و صادق‌ترین مردم شوم و صادقانه بگویم که این افتخار شاید از بخت بد من، در شرایط کنونی نصیبم نشده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی پیشنهاد نفت را قبول کردم امید داشتم با توجه به وعده‌ها و امیدواری‌ها بتوانیم در کنار هم یک فصل باشکوه و موفق را پشت سر بگذاریم. در شهر اولین‌ها باید برای برترین بودن تلاش کرد. تصوری که داشتم این بود که موانع و مشکلات طبق وعده‌ها برطرف و کنار زده خواهد شد اما طی مدت اخیر هیچ تلاشی برای این موضوع ندیدم. نمی‌خواستم شرمنده تک تک شما شوم و دوست ندارم شرایط به شکلی شود که نتوانم این امانت بزرگ که متعلق به هواداران است را به جایی که استحاق و شأن آن را دارد برسانم.

عذر مرا پذیرا باشید و امیدوارم با حمایت و توجهی که “باید” صورت گیرد نفت مسجدسلیمان به لیاقت خود دست پیدا کند. این اتفاق بزرگ‌ترین آرزوی من است و رفتنم هم بیشتر به این دلیل است که مسوولان بیشتر متوجه مشکلات شوند و برای آن‌چه که باید تلاش بیشتری داشته باشند. خوشحالم از این بابت که این جدایی زودتر از این اتفاق افتاد که دلبسته‌تر به این تیم و مردمش نشوم و امیدوارم بابت اینکه این رفتن باعث توجه به تیم شود و ناراحتم از اینکه این افتخار همراهی را خیلی زود از دست دادم.”

باید دید با شرایط کنونی و مشکلات فراوانی که به نظر می‌رسد نفت مسجدسلیمان را بیش از گذشته به سمت بحران پیش می‌رود، مسوولان استانی و نمایندگان مسجدسلیمان راهکاری برای خروج این تیم از شرایط فعلی خواهند اندیشید یا خیر./ ورزش سه

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، شادی پریدر که سرپرستی فدراسیون شطرنج را بر عهده دارد، روز سه شنبه با حضور در وزارت ورزش استعفای خود را اعلام کرد. این استعفا در فاصله یک روز مانده به پایان نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شطرنج انجام شد.

در واقع پریدر تصمیم به استعفا گرفت تا بتواند برای ورود به انتخابات فدراسیون شطرنج نام نویسی کند. در همین زمینه او امروز چهارشنبه (۲۹ فرودین) با حضور در وزارت ورزش نشستی با کیومرث هاشمی وزیر ورزش برگزار کرد اما در پایان این نشست از تصمیم خود برای استعفا منصرف شد و آن را پس گرفت.

شادی پریدر در گفت و گو با خبرنگار مهر با تایید این مطلب گفت: استعفای خود را روز سه شنبه اعلام کردم اما امروز در نشست با وزیر ورزش در رابطه با آن و موضوعات مرتبط با شطرنج و انتخاباتش صحبت کردم.

وی تاکید کرد: صحبت های زیادی در نشست با وزیر ورزش مطرح شد. در نهایت با توصیه های وی و در نظر گرفتن آنچه به نفع شطرنج است، تصمیم بر این شد تا استعفای خود را پس بگیرم و ماموریتم برای رسیدگی به شطرنج و مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات زودتر آن را انجام دهم.

پریدر ابراز امیدواری کرد که پروسه بررسی صلاحیت کاندیداها زودتر انجام شود و در اولین فرصت مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صحبت های شادی پریدر در مورد استعفایش از سرپرستی فدراسیون شطرنج و نشستی که در همین زمینه امروز با کیومرث هاشمی داشته است، در حالی مطرح می شود که سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی امروز فدراسیون ورزش های سه گانه با تکذیب استعفاری پریدر اعلام کرده که «تا به امروز هیچ خبری مبنی بر استعفای وی به دستم نرسیده است و پریدر را به عنوان سرپرست فدراسیون می شناسم.»

صحبت های پریدر اما حاکی از استعفایی بوده که روز گذشته آن را اجرا کرده بود.

کد خبر 6081064

دیگر خبرها

  • اهدا ۴۲ هزار سی سی خون در بیضا
  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • مجتبی ذوالنوری: کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • قابی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب | تصویر به‌جامانده از بارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام | عکس
  • استفاده از توان دانش‌بنیان‌های ایرانی در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان