Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید یاری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس ضمن دیدار با الکساندر شاکوتین، مدیرعامل هولدینگ "آمکادور"، به مدت ۷ ساعت از شرکت های زیرمجموعه این هولدینگ در حومه شهر مینسک بازدید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا، محوریت این دیدار دوستانه، تسهیل زمینه های همکاری شرکت های ایرانی ازجمله ماشین سازی تبریز، تراکتورسازی تبریز و کارخانجات هپکو اراک با شرکت های زیرمجموعه هولدینگ "آمکادور" بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لازم به ذکر است؛  هولدینگ "آمکادور "با نزدیک به یک قرن تجربه، یکی از شرکت های پیشگام در عرصه تولید و ساخت ماشین آلات کشاورزی ازجمله لیفتراک، یدک کش، تراکتور، لودر، گریدر، ماشین آلات قطع درختان جنگلی و صنایع چوب است که هم اکنون دارای ۱۰ هزار کارمند در  ۳۱ کارخانه واقع در بلاروس و سایر کشورها است.

در پایان این دیدار، مدیرعامل هولدینگ "آمکادور "با تأکید بر علاقه مندی به برقراری و استحکام همکاری های لازم با شرکای ایرانی از ارائه پیشنهادات از سوی این مجموعه در اسرع وقت خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تراکتورسازی تبریز سعید یاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: توسعه همکاری با کشور‌های همسایه از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشور‌های همسایه و مسلمان بویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگو‌های خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

وی همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشور‌های همسایه از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • توسعه همکاری با همسایگان جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها