Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:19:36 GMT

آتش سوزی شهر لبنیات اسلامشهر تلفات جانی نداشت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۶۳۵

آتش سوزی شهر لبنیات اسلامشهر تلفات جانی نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور شامگاه سه شنبه در خصوص حریق شهر لبنیات اسلامشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آتش سوزی شهر لبنیات میهن تلفات جانی نداشت اظهار داشت: تا یک ساعت دیگر آتش به طور کامل اطفا خواهد شد.

مرسلپور در ادامه افزود: آتش سوزی رخ داده در یکی از سالن‌های شهر لبنیات که به عنوان انبار برخی لوازم استفاده می‌شد با تلاش نیروهای پرتلاش آتش نشانی مهار شده و به سایر سالن‌های سرایت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیروهای کمکی از آتش نشانی‌های چهاردانگه، تهران و شهریار نیز به کمک مأموران آتش نشانی اسلامشهر آمدند گفت: علت وقوع این حادثه پس از بررسی‌های کارشناسان رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش ساعت ۱۸ امروز سه شنبه آتش سوزی گسترده‌ای در شهر لبنیات اسلامشهر رخ داد که عملیات اطفا توسط آتش نشانان در حال انجام است.

کد خبر 5030711

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلامشهر فرمانداری اسلامشهر مسعود مرسلپور ویروس کرونا هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه توهین به پیامبر گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر لبنیات آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار، خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهردای تهران اظهار کرد: ساعت 12:31 دقیقه امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی به سامانه 125 اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این خبر، نیروها از 3 ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند؛ محل آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش‌نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

مرگ هولناک کارگر جوان در خیابان قزوین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • آتش‌سوزی در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • ببینید | جنجال وسط مسابقه؛ آتش‌سوزی در ورزشگاه و حضور نیروهای آتش‌نشانی
  • مهار آتش سوزی ۲ واحد تجاری و یک واحدمسکونی در رشت