Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@11:57:08 GMT

مقایسه خودرو ام وی ام X55 و بیسو T3

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۶۴۶

مقایسه خودرو ام وی ام X55 و بیسو T3

خبرگزاری میزان-در این مطلب به بررسی و مقایسه خودرو ام وی ام X55 و بیسو T3 از لحاظ مشخصات فنی و امکانات خواهیم پرداخت. خبرگزاری میزان - در این مطلب به بررسی و مقایسه خودرو ام وی ام X۵۵ و بیسو T۳ از لحاظ مشخصات فنی و امکانات خواهیم پرداخت.

خودرو ام وی ام X۵۵ و بیسو T۳ ساخت کشور چین هستند که با موتور ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ به بازار عرضه می‌شوند و به ترتیب با موتور ۱۴۹۸ و ۱۲۹۸ سی سی طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حداکثر قدرت ام وی ام X۵۵ به ۱۴۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه می‌رسد و خودرو  بیسو T ۳ به ۱۳۳ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه می‌رسد.

جعبه دنده خودرو ام وی ام X۵۵ شش سرعته و دوکلاچ عرضه می‌شود و جعبه دنده رقیب چینی به صورت CVT تولید می‌شود.

خودرو ام وی ام موفق به کسب استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و نسبت به بیسو T۳  از مصرف سوخت کمتری برخودار است.

از دیگر ویژگی‌های خودرو ام وی ام X۵۵ می‌توان به سیستم ترمز پارک برقی – سیستم Auto Hold – قابلیت کنترل خودرو از طریق ساعت هوشمند – روکش چرمی صندلی‌ها – سانروف دو حالته – دوربین ۳۶۰ درجه – دوربین داینامیک حساس به زاویه خطوط فرمان – سنسور پارک عقب – کروز کنترل – سیستم رانندگی اقتصادی Eco-Sport Mode – فرمان برقی – سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها TPMS – آینه‌های جمع شونده برقی – چراغ مخصوص روز – سیستم ورود بدون کلید – تهویه برقی اشاره کرد.   بیشتر بخوانید: مقایسه خودرو لیفان X۵۰ و تیگو ۷

انتهای پیام/

    برچسب ها: اخبار اقتصادی خودرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی خودرو خودرو ام وی ام X۵۵ مقایسه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی ۲ هزار خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده

در مراسمی که با حضور سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران، مدیر برقی‌سازی وزارت صمت و مدیرعامل مدیران خودرو برگزار شد، طرفین توافقنامه جایگزینی ۲ هزار دستگاه تاکسی برقی به جای تاکسی‌های فرسوده را امضا کردند.

شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران گفت: در این تواقفنامه مقرر شد خودروی باکیفیت مجوز تاکسی دریافت کند و خدمات پس از فروش آن از دغدغه‌های مهم و جدی ما و تاکسیرانان بود که توافق خوبی صورت گرفت. رانندگان تاکسی با خودرو‌های با عمر ۱۰ سال به بالا می‌توانند نسبت به نوسازی اقدام کنند و به‌جای خودروی مصوب قبلی، حالا خودروی جدیدی با بسته حمایتی مناسب دریافت کنند تا بتوانیم در راستای هوای پاک قدم برداریم.

مالکی خاطرنشان کرد: چشم‌انداز ما در سال ۱۴۰۳ ورود ۲۷۵۰۰ دستگاه تاکسی برقی و ۵ هزار دستگاه ون برقی است که در فاز نخست توافقنامه ۱۰ هزار تاکسی برقی امضا می‌شود.

کریمی سنجری مدیر برقی‌سازی وزارت صمت گفت: وزارت صمت سیاست توسعه برقی‌سازی را دنبال می‌کند و برنامه‌مان ۱۰۰ هزار دستگاه تاکسی برقی، ۴ هزار دستگاه اتوبوس برقی و ۴۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی است که در فاز اول ۶ شرکت بزرگ خودروساز توافقنامه تامین خودروی برقی را امضا کردند.

وی تاکید کرد: فاز دوم توسعه برای سایر شهر‌ها با همکاری وزارت کشور انجام خواهد شد، اما نکته مهم این است که گسترش خودرو‌های برقی نیاز به همکاری مراکز مختلف دارد و هم در بخش زیرساخت و تامین برق و همچنین منافع حاصل از صرفه‌جویی جایگزینی خودروی برقی با بنزینی منجر به افزایش قدرت خرید شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد/ وعده داخلی‌سازی اتوبوس برقی
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • ترمز رشد خودرو‌های برقی کشیده شد
  • اگر جان بچه‌تان را دوست دارید این فیلم را ببینید + فیلم
  • اگر جان بچه تون را دوست دارید این فیلم را ببینید + فیلم
  • مقایسه تعداد تعطیلات در ایران با دیگر کشورها / در ساماندهی تعطیلات به افزایش مصرف سوخت و گردشگری خودرو محور توجه شود
  • جایگزینی ۲ هزار خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده