Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: آتش سوزی انبار کارتن در شهر لبنیات میهن این شهرستان توسط نیروهای آتش نشانی مهار شد.

مسعود مرسلپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم های تخصصی آتش نشانی اکنون دود حاصل از آتش سوزی را پراکنده می کنند و مشغول لکه گیری هستند.

وی ادامه داد: در مرحله لکه گیری ماموران و تیم های تخصصی آتش نشانی اسلامشهر و شهرداری تهران با دقت مکان وقوع حادثه را بررسی می کنند تا اگر آتش کوچکی وجود دارد آن را خاموش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرسلپور بیان کرد: به دستگاه ها و تجهیزات این کارخانه آسیبی نرسیده و فقط لوازم مصرفی نظیر کارتن ها و مواد پلاستیکی در آتش سوخته است.

وی خاطر نشان کرد: اعلام علت دقیق وقوع حادثه نیاز به بررسی جامع دارد اما براساس بررسی های اولیه پیش بینی می شود آتش سوزی بر اثر اتصال سیم های برق اتفاق افتاده باشد.

به گفته مرسلپور این حادثه خسارت جانی در بر نداشته اما خسارت های مالی در بر دارد که باید توسط کارشناسان بیمه برآورد شود.

به گزارش ایرنا، انبار کارتن های شهر لبنیات میهن حوالی ساعت ۱۸ امروز، سه شنبه طعمه حریق شد.

بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه، با دستور استاندار تمام شهرداری های غرب تهران به اعزام تیم های تخصصی برای مهار آتش ملزم شدند.

حدود ٨٠ دستگاه ماشین آتش نشانی به همراه تیم هایی از ١٥ ایستگاه آتش نشانی تهران، شهریار و دیگر شهرهای تهران در محل حادثه حضور یافتند و پس از ساعت ها تلاش توانستند آتش را خاموش کنند.

شهرستان اسلامشهر با ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع است.

لینک کوتاه: asriran.com/0038bc

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تهران آتش سوزی آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق انبار ضایعات در دورود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود گفت: صبح امروز ۳۰ فروردین پس از اطلاع از آتش سوزی انبار دو طبقه ضایعات در منطقه ناصرالدین دورود، بلافاصله دو تیم عملیاتی از ایستگاه‌های شماره یک و سه با چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین به محل حادثه اعزام شدند که این حریق پس از دو ساعت اطفاء شد.

جمالی فولادوند افزود: به علت شدت حادثه و نوع آتش سوزی، ساختمان انبار به طور کامل تخریب شد، اما خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دورود، علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • جزئیات تازه از مرگ ۶ کارگر در آتش سوزی شرق تهران | علت آتش سوزی چه بود؟
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد