Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@23:48:43 GMT

حفتر وارد مصر شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۸۷۷۵۶

حفتر وارد مصر شد

ژنرال خلیفه حفتر فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی و عقیله صالح رییس مجلس نمایندگان لیبی (دولت مستقر در شرق) به طور غیر منتظره وارد مصر شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، حفتر و صالح درباره شرایط میدانی و تحولات مربوط به ابتکارهای سیاسی با مقام های مصر گفت وگو خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیفه حفتر و عقیله صالح ماه مه با عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر دیدار کردند و همزمان با آن، طرح مصر معروف به «بیانیه قاهره» برای آتش بس و حل بحران سیاسی لیبی اعلام شد.

لیبی از زمان سرنگونی معمر قذافی دیکتاتور پیشین این کشور در سال ۲۰۱۱ به دو دولت موازی در شرق و غرب تقسیم و به صحنه درگیری میان قدرت‌های منطقه‌ای تبدیل شده است و این درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

دولت وفاق ملی لیبی مورد حمایت سازمان ملل، اتحادیه اروپا، ترکیه و قطر است. این در حالی است که روسیه، عربستان و امارات و مصر از دولت شرق این کشور به رهبری ژنرال خلیفه حفتر حمایت می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا دولت رییس مجلس لیبی مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۸۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک

عملیات اجرایی مرحله سوم خط انتقال طرح کمربند جنوبی انتقال آب سدکمال صالح به اراک آغاز شد. معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: طول این خط، ۵ کیلومتر است و با ۸۵ میلیارد تومان اعتبار و در مدت سه ماه بهره‌برداری می‌شود. اسدی افزود: اجرای طرح بر اساس قرار داد در هفت ماه است اما زودتر تحویل داده خواهد شد. با اجری این مرحله خط انتقال به چاه‌های امان آباد متصل شده و کیفیت آب افزایش می‌یابد. او با تاکید بر صرفه جویی در مصرف آب گفت: صنایع استان هم باید برای استفاده از آب خلیج فارس و سرمایه گذاری در این زمینه آماده شوند. اسدی مدیرعامل شرکت آب منطقه استان مرکزی هم با اشاره به اینکه اکنون ۸۰ درصد شهروندان اراک از منابع آب سد کمال صالح استفاده می‌کنند، گفت: افزایش تاب آوری ظرفیت آبی اراک و بالابردن کیفیت آب از اهداف اجرای این عملیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • ببینید | آسمان سرخ لیبی
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون
  • طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید + فیلم
  • (ویدئو) طوفان شن بنغازی لیبی را درنوردید
  • جاری شدن سیل در روستای صالح‌آباد نطنز
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک